RottePostei Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Får ikke stilt på farten. Har 4x dvd-r plater, men nero stiller seg inn på 2.4x og jeg kan ikke endre det. Any suggestions? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 har u brenner som støtter 4x da?? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=16646 Masse info om DW-U10A, og hvordan å gjøre den om til en DRU500A (som er mye dyrere enn DW-U10A i innkjøp). Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Prøv å laste ned nyeste Nero oppdatering. Så vidt jeg har funnet ut, så støtter brenneren din 4X DVD-R Write 2X DVD-RW Write 8X DVD-Rom Read 2.4X DVD+R Write 2.4X DVD+RW Write 4.0X DVD+Rom Read Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Må man betale for den? Hverken Nero oppdatering eller herrie's firmware koster noe. (i Nero's tilfelle så sant du har et valid serie nummer da; altså har kjøpt selve programmet en gang) Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 må betale for å oppgradere til 6.0 iallefall Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ja, det er klart. Jeg tenkte mer på oppdatering av den versjonen man har. Jeg kjøpte en gang en Yamaha CD brenner, og selv om Nero fulgte med, var ikke den Nero versjonen helt kompatibel med brenneren(!). Så uansett kan det lønne seg å laste ned nyeste versjon, fordi hver nye versjon støtter nye brennere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå