Tor r Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor og hva. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Etter en tur der eg prøvde meg litt frem med kontrastbilder, sprang att og frem og poserte så godt eg kunne.Bilde er klipt for komp og konventert til sh samt små justeringer i RAW. Ha en fin helg. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg vet ikke helt hva jeg skal kritisere her, eller hva jeg ville sett anderledes. I skrivende stund er dette i mine øyne det absolutt mest spennende bilde på førstesiden i galleriet. Synes du har lykkes godt her. Det er god balanse i bildet, spesielt bidrar vannspeilet til å løfte komposisjonen. Gode og sterke kontraster, et motiv som kan tolkes i flere retninger, litt mystisk, enkelt og tydelig. Kort og godt et sterkt og tydelig foto. Jeg vet du er ute etter kritikk på ting som kunne vært gjort på en annen måte og som kan hjelpe deg videre - men her synes jeg altså at du har gjort en veldig god jobb og at bildet kan være akkurat slik det er. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg vet ikke helt hva jeg skal kritisere her, eller hva jeg ville sett anderledes. I skrivende stund er dette i mine øyne det absolutt mest spennende bilde på førstesiden i galleriet. Synes du har lykkes godt her. Det er god balanse i bildet, spesielt bidrar vannspeilet til å løfte komposisjonen. Gode og sterke kontraster, et motiv som kan tolkes i flere retninger, litt mystisk, enkelt og tydelig. Kort og godt et sterkt og tydelig foto. Jeg vet du er ute etter kritikk på ting som kunne vært gjort på en annen måte og som kan hjelpe deg videre - men her synes jeg altså at du har gjort en veldig god jobb og at bildet kan være akkurat slik det er. Takk for fin tilbakemelding Tøft! Kjekt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg