stiaas Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Overraskende funn i ny undersøkelse. Nesten ingen sjekker Facebook daglig på mobilen Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg velger å tolke det som om Facebook er blitt en nedadgående trend :B Når bedriftssjefene på 55 år bestemmer at bedriftens ansikt utad skal være en Facebook-side, rømmer ungdommene. Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Besøke facebook? Man har da widget som viser meldinger og man får popup for chat til meg, alltid logget inn, som ved SMS. Skjer det noe vet man det, men kanskje ikke alle mobiler er helt like her. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 øh. Her må noen gjort en grov feil. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) øh. Her må noen gjort en grov feil. Ja: 2 av 10 nordmenn = nesten ingen (ref. overskriften) (2 av 10 nordmenn = 1million mennesker btw..) Endret 27. januar 2012 av Stratos Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg sjekker Facebook på min Galaxy S II flere ganger hver dag. Dog bruker jeg ikke den vanlige Facebook app'en, jeg bruker FriendCaster Pro som jeg mener er litt bedre enn den offisielle Facebook app'en. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hvor tar de disse tallene fra? Offisielle facebook apps? Nettleserbesøk? Widgets? Hvorvidt man er logget på chatten utenfor en offisiell facebookapp? Hva med WP/N9 løsningen? Er dette blandt folk som eksisterer eller folk med high-end-mobiler eller folk med smartphones eller folk med mobiltelefon som har nettleser/fbapp generelt? Im lost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg