MKgrublere Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Videoer som angivelig viser Adobes nye flaggskip sirkulerer på nettet. Er dette neste Photoshop? Lenke til kommentar
bgtip Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvis det er autentiske bilder, så ser iallefall brukergrensesnittet sykt kult ut i svart/grått. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tenkte faktisk "nå ser det mer ut som Paint Shop Pro" :B Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg vil ha touch-tilpasset interface. Ikke for touch-skjerm, men for trackpad. Har gått helt over til trackpad/Apple mus med touch når jeg surfer pga geniale touch gestures. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Da blir det ikke innstalert noe photoshop på pc-en før CS6 er ute, gleder meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Burde vel komme en beta/release candidate snart da. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) hvis den blur restore funksjonen kommer med cs 6 så blir det oppgradering på dagen for meg! (Ikke det at jeg noensinne tar bilder med bevegelsesuskarphet ) Endret 28. januar 2012 av morlie Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Tenkte faktisk "nå ser det mer ut som Paint Shop Pro" :B Jupp. Bruker selv Paint Shop Pro og dette er en god etterligning med utseende i svart/grått Endret 28. januar 2012 av LoveAmiga Lenke til kommentar
se# Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jupp. Bruker selv Paint Shop Pro og dette er en god etterligning med utseende i svart/grått De har nok sett vel så mye på Lightroom som Paint Shop Pro. 2 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Mørkere grensesnitt er noe jeg savner ofte. Lyse grensesnitt er et helvete for øynene på kveldstid. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jupp. Bruker selv Paint Shop Pro og dette er en god etterligning med utseende i svart/grått De har nok sett vel så mye på Lightroom som Paint Shop Pro. Men det er ikke like ironisk, siden PSP er en rå PS-kopi :B Lenke til kommentar
friskies Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Deblurring og content aware fill er ting vi så på star trek som barn, utrolig kult å se det i virkeligheten! Lenke til kommentar
se# Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Jupp. Bruker selv Paint Shop Pro og dette er en god etterligning med utseende i svart/grått De har nok sett vel så mye på Lightroom som Paint Shop Pro. Men det er ikke like ironisk, siden PSP er en rå PS-kopi :B Tja, både PS og PSP begynte på begynnelsen av 90-tallet så om noen har begynt som kopi av den andre er vel tvilsomt. Jeg brukte mye PSP på slutten av 90-tallet og oppfattet det som vesentlig mer brukervennlig enn PS mens PS helt klart var et kraftigere og mer profft verktøy enn PSP. Siste 10 år har det blitt mindre og mindre PSP på meg så det er mulig det nå fremstår som en PS-kopi i dag, men det var ikke slik jeg oppfattet det tidligere - da var det mer to produkter med relativt forskjellig profil. Endret 30. januar 2012 av se# Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 @se# Thomas Knoll som startet photoshop eventyret startet med det tidlig 87, hvor v1.0 release kom tidlig 90. PSP som ble utviklet av Robert Voit som startet JASC software (91) ble lagt ut som beta i 1990 på diverse BBSer rundt omkring. Voit var en ivrig bitfikler, hobby flyver og fotograf. PSP ble pga pris/tilgang veldig populært en periode kontra smule dyrere PS. (er en "klone" inspirert av/basert på PS og div annet, med etter hvert kompatibel plugin støtte osv. På lik linje med f.eks Uleads Photoimpact. Så kan man vel igjen si disse programmene igjen nok var inspirert av dpaint på amiga osv :-) En artig tid det der, men telefonregningene fra den tiden på 12-20k pr mnd pr linje osv var ikke sååå morro. Forum/Filutveksling med USA/Nederland var smule dyrere da enn nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg