Gå til innhold

Har flyttet, men mottar ikke post til gamleadressen

Valkyria

Anbefalte innlegg

Det var vel i begynnelsen av desember jeg bestilte noen magneter fra utlandet, og forventet levering var ca 30 dager. Senere bestilte jeg en bok fra en norsk side. Begge varene var adressert til den gamle adressen min hvor jeg ønsker å få tilsendt det jeg bestiller på nett (altså hos foreldrene mine). Etter jeg flyttet i høst har jeg meldt ny postadresse til posten, men har fått høre at pakker som blir adressert til min gamle adresse fremdeles vil komme fram.

Siden det begynner å gå fryktelig lang tid nå, lurer jeg på om pakken aldri nådde postkassen til mine foreldre, siden jeg ikke er registrert som boer der? Har den blitt sendt tilbake til avsender? Jeg mottar offentlige brev som skattekort og selvangivelse til den adressen, fordi jeg ikke har endret adressen i folkeregisteret.

Jeg ville selvsagt forsøkt å spore pakken, men begge er sendt uten noen form for sporingsnummer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg har bestilt varer, da hender det at jeg til og med bestiller de på en annen adresse i en annen kommune, da siden jeg bor av og til i en annen kommune. Dette uten at jeg står oppført med den adressen.

Så det skal gå helt fint. Tror ikke Posten bryr seg om du bor der eller der, så lenge de leverer pakken i den postkassen det står på pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...