kaaasen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 I går bestemte Samsung Spinpoint-harddisken min seg for å ta kvelden, så jeg sendte Dustin en e-post og fortalte situasjonen - at jeg hadde kjøpt disken hos de for litt over halvannet år siden, og at den nå ikke klarte noen ting. Mens jeg ventet på svar leste jeg meg frem til at Samsung har to års garanti på harddiskene, og ikke før det var lest hadde jeg fått svar fra Dustin hvor de spurte om serienummer og ordrenummer. Fair enough, tenkte jeg - og reiste på jobb. Ikke lenge etter jeg hadde kommet igang på jobb så jeg at jeg hadde fått en ny e-post fra Dustin. Jeg forventet at jeg måtte sende inn harddisken, vente og hele den smørja, men neida, kundebehandleren tilbudte meg en bedre harddisk (dobbelt så mye cache, SATA-III istedet for SATA-II som den gamle hadde) og sa at vi kunne la saken ligge med det. Jeg takket selvsagt ikke nei, spesielt ikke mtp. harddiskmarkedet nå om dagen, og at Dustin hadde billigere harddisker i sortimentet som var nærmere i ytelse den gamle jeg hadde. Det ble vel ikke annet en reinspikket skryt dette her, men det tåler dere vel. Som oftest er det vel klager som blir ytret, så jeg tenkte jeg skulle gå litt mot strømmen =) 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hadde et headset fra Dustin som ble rimelig dårlig, og fungerte ikke optimalt. De sendte nytt kostnadsfritt, og jeg kunne kaste det gamle. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Flere og flere produktgrupper lønner seg aldri å reparere, og mange produsenter tilbyr forhandlere å bare sende de serienummer på produktet for å få det kreditert. Og det kommer oss forbrukere til gode, for da slipper vi å sende produktet inn til forhandler også. Hadde det vært et produkt der Dustin ikke har denne avtalen med produsent, måtte du nok sendt inn produktet. Ellers hadde det blitt et ganske stort tap for de. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Har akkurat samme erfaring med MPX; én harddisk og to PSUer har tatt kvelden her og ingen av gangene trengte jeg å sende de inn, fikk nye med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå