Geir Kristiansen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Natt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nok et nordlysbilde,...Når vel ett metningspunkt snart,.. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Heldig er du iallefall som har fått festet det på brikka di, enda ikke fått sett skikkelig nordlys sånn som du har her. Bare grønn tåke i det fjerne.. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Godt nordlysbilde med en fin innramming av himmelen. Hvis du legger til mørk bakgrund kommer terrenget i front bedre frem. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dette var fint litt sån spøkelseaktigt ,mystik som eit nordlys er -gode farger. Lenke til kommentar
fredped Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Herlig bilde! Blir ikke mett av nordlys:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg