MegaAwzum Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Jeg fant noen piller i vesken til søsteren min, og klarer ikke finne ut hva det er?! Den ene er hvit, oval og har en splitt på den ene siden der det står A|L, og bak står det N250. Den andre er rosa med hvite prikker, denne står det en stor M på, og bak har den en splitt. Endret 26. januar 2012 av MegaAwzum Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vet ikke jeg da, men kan ikke bare være p-piller amma? Og hvorfor skal du snoke i andre sine saker, egentlig? 3 Lenke til kommentar
basen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg fant noen piller i vesken til søsteren min, og klarer ikke finne ut hva det er?! Den ene er hvit, oval og har en splitt på den ene siden der det står A|L, og bak står det N250. Den andre er rosa med hvite prikker, denne står det en stor M på, og bak har den en splitt. Hva gjør du i vesken til søsteren din ? 6 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Jeg fant noen piller i vesken til søsteren min, og klarer ikke finne ut hva det er?! Den ene er hvit, oval og har en splitt på den ene siden der det står A|L, og bak står det N250. Den andre er rosa med hvite prikker, denne står det en stor M på, og bak har den en splitt. Den ene tabletten er nok en Naproxen som er et preparat mot betennelser/smerter. Den andre er sikkert en p-pille. Helt vanlig i vesken til damer dette. Men hvorfor bryr du deg egentlig? Get a life. Endret 27. januar 2012 av ostenxx 5 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg fant noen piller i vesken til søsteren min, og klarer ikke finne ut hva det er?! Den ene er hvit, oval og har en splitt på den ene siden der det står A|L, og bak står det N250. Den andre er rosa med hvite prikker, denne står det en stor M på, og bak har den en splitt. dude what the fuuuuck u doin' in that bitch's purse????? 1 Lenke til kommentar
MegaAwzum Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Haters gonna hate.. Hun har mistet noen nøkler og ba meg se i vesken hennes etter dem, og da så jeg at de lå der.. Visste ikke hva det var, trodde kanskje det var noe farlige greier... 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 TS spurte ikke om hvorvidt det var etisk riktig å se i en annens veske. Men her har du et hjelpemiddel for identifisering av legemidler: http://www.felleskatalogen.no/medisin/identifikasjonssok 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Denne tråden utvikler seg til å bli mer og mer useriøs! Slutt med dette. Du kan spørre en lege om å identifisere pillen? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Eller bare spørre søsteren... Hun hadde sikkert hatt det rette svaret. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Da kjenner du ikke søstere! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Alle er vel forskjellig, noen er ærlig og noen er som det du nevner BirgerCaC. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 I og med at har spør om dette på diskusjon så tror jeg ikke at søsteren hans vil gi han ett svar. Han kjenner jo søsteren sin og han vet om hun ville svart ærlig eller bare blitt sur. Søstre er forskjellige men jeg tror ikke at søsteren til trådstarter er av det milde slaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er nok Naproxen og Paralgin Forte du har funnet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Eller P-piller kanskje? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Sånn jeg oppfatter det, så er TS glad i søsteren sin og vil helst ikke at hun skal drive med farlige stoffer, derfor spør han her. Helt ærlig syns jeg det er koselig og søtt Søskenkjærlighet! Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dette er nok en sak for freakforum Uansett, så kan det jo være at TS er redd for at søsteren ruser seg? Altså, man vet jo ikke hvordan situasjonen er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå