Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Identifisere piller ?!

MegaAwzum

Anbefalte innlegg

Jeg fant noen piller i vesken til søsteren min, og klarer ikke finne ut hva det er?!

Den ene er hvit, oval og har en splitt på den ene siden der det står A|L, og bak står det N250.

Den andre er rosa med hvite prikker, denne står det en stor M på, og bak har den en splitt.

Endret av MegaAwzum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant noen piller i vesken til søsteren min, og klarer ikke finne ut hva det er?!

Den ene er hvit, oval og har en splitt på den ene siden der det står A|L, og bak står det N250.

Den andre er rosa med hvite prikker, denne står det en stor M på, og bak har den en splitt.

Hva gjør du i vesken til søsteren din ?

• Liker 6
Lenke til kommentar

Den ene tabletten er nok en Naproxen som er et preparat mot betennelser/smerter. Den andre er sikkert en p-pille. Helt vanlig i vesken til damer dette.

Men hvorfor bryr du deg egentlig? Get a life. :shrug:

Endret av ostenxx
  • Liker 5
Lenke til kommentar

dude what the fuuuuck u doin' in that bitch's purse?????

• Liker 1
Lenke til kommentar

I og med at har spør om dette på diskusjon så tror jeg ikke at søsteren hans vil gi han ett svar. Han kjenner jo søsteren sin og han vet om hun ville svart ærlig eller bare blitt sur. Søstre er forskjellige men jeg tror ikke at søsteren til trådstarter er av det milde slaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...