Gå til innhold

"The Walking Dead" - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe av det beste jeg har sett på lang tid.

Men, det er mer drama enn action, så hvis du ser etter konstant action og hundretusenvis av zombier kommer du til å bli litt skuffet.

Nei, jeg er ikke den typen som er opptatt av konstant action. Kvalitet på innhold er mye viktigere.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke den typen som er opptatt av konstant action. Kvalitet på innhold er mye viktigere.

Da kommer du til å like The Walking Dead.

Gi det ihvertfall en sjanse! Se første episode eller et utvalg trailere, og hvis du liker det kjøper du serien.

Lenke til kommentar

Da kommer du til å like The Walking Dead.

Gi det ihvertfall en sjanse! Se første episode eller et utvalg trailere, og hvis du liker det kjøper du serien.

Tenkte egentelig å kjøpe selv om det bare var for å se hvordan det var, på samme måte som jeg oppdaget Breaking Bad. Koster bare en hundrelapp uansett ;) Takk for svarene :)

Lenke til kommentar

Tegneserien er kommet opp i flere tykke samlebøker allerede, season 1 stopper egentlig bare halvveis i første boka. Bedre å bare kjøpe "Walking Dead Compendium 1-48" f.eks. den går mye lengre enn noen av sesongene er kommet.

http://www.amazon.com/Walking-Dead-Compendium-One/dp/1607060760/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1327707180&sr=8-1

1088 pages. Jeg har den. Tegneserien begynte i 2003 og det kommer enda faste issues. Det er den tv-serien er basert på, og følger ganske slavisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Før jul hadde verken jeg eller samboeren min sett noe annet av The Walking Dead enn reklamene som gikk på TV.

Heldigvis fikk vi sesong 1 på blu-ray til jul, og vi ble hektet med en gang begge to. Nå gleder vi oss bare til sesong to starter igjen.

For meg er dette den nest beste serien jeg har sett, etter Sopranos. Og for samboeren min sin del er dette den desidert beste serien hun har sett.

Det er vel verdt pengene!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sesong en var bra , toern var altfor treg med lite utvikling

Lite utvikling? Sesong 2 har hatt mer utvikling enn sesong 1 by far. Spenningen har kanskje riktignok vært mer lumpen i starten av sesong 2, men lite utvikling?

Karakterutvikling er for eksempel når en karakter gjennomgår en personllig forandring/forvandling. Karakterutvikling mer er utvikling enn å løpe fra a til å mens man skyter ned noen få zombier på veien.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det er ikke synonymt for alle. Det er en smak og behag-sak. Jeg håper du klarer å forstå det. Selv om det sikkert er vanskelig for deg.

Serien leverte nylig noe av det mest nervepirrende scenene i en tv-serie. Jeg er fornøyd, men jeg skjønner at dagens kidz er gira på noen actionfylte serier der folk løper rundt som noen tullinger til a til å for å skyte ned zombier nærmest.

Men sånn hele franchiset er så fokuserer den også på hvordan menneskene vi følger tilpasser seg og endrer seg på grunn av hva som skjer rundt dem. Shane er et eksempel på det, Rick er et eksempel på det.

Lenke til kommentar

Vel denne kidzen er forumets garantert største Terriers fan, og setter andre actionfylte serier som The Corner, Luther, Wonferfalls, Shameless US, State of Play og Veronica Mars blant sine favoritter. Action er flott, men har særs lite å si for kvaliteten til en serie. Min største favoritt er Firefly, som som suger på actionscener, rett og slett fordi Whedon synes det er kjedelig å filme, og ikke bidrar til det han prøver å fortelle gjennom serien.

That being said, så liker jeg Walking Dead, men som sagt, synes jeg serien kanskje går i feil retning. Smak og behag.

Jeg håper du klarer å forstå det. Selv om det sikkert er vanskelig for deg.

Den der er bare unødvendig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...