Anonym259235 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Jeg trenger nye headphones. De skal være in-ear, og bra lyd og bass. Jeg skal høre på litt av hvert men mest dubstep, derfor burde de ha bra bass. Pris skal helst ikke overstige 5-600kr. Skal brukes i timer på skolen osv, og andre skal ikke kunne høre lyden. Endret 26. januar 2012 av Skrillex Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Har selv Denon C551 og er rimelig fornøyd. De penetrerer virkelig øregangene dine og pga. dette trenger du ikke så grusomt høyt volum for å få bra lyd (i motsetning til de som "ligger" i øret"). God bass, veldig god lyd og fjerner støy pga. det er nesten helt tett. Denne modellen er utdatert, men prissjiktet var ca .1000 kr når jeg kjøpte den for et par år siden eller noe slikt. Selges av hifiklubben. Alternativt så har Sennheiser flere populære modeller. Det samme gjelder her at de modellene som er inn i øregangen er de som har best lyd. Å få noen ekstrem hifilyd i 5-600 kr-klassen kan du nok bare glemme, men er milevis bedre enn standard plugger som følger med iPod osv. i alle fall Endret 26. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Har selv Denon C551 og er rimelig fornøyd. De penetrerer virkelig øregangene dine og pga. dette trenger du ikke så grusomt høyt volum for å få bra lyd (i motsetning til de som "ligger" i øret"). God bass, veldig god lyd og fjerner støy pga. det er nesten helt tett. Denne modellen er utdatert, men prissjiktet var ca .1000 kr når jeg kjøpte den for et par år siden eller noe slikt. Selges av hifiklubben. Alternativt så har Sennheiser flere populære modeller. Det samme gjelder her at de modellene som er inn i øregangen er de som har best lyd. I få noen ekstrem hifilyd i 5-600 kr-klassen kan du nok bare glemme, men er milevis bedre enn standard plugger som følger med iPod osv. i alle fall Takk for svaret, skal sjekke de ut. Selges disse på elkjøp/lefdal/teknikmagasinet...? Endret 26. januar 2012 av Skrillex Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Les setningen en gang til du Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Les setningen en gang til du Å beklager, leste feil Never mind Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 No problemo. Merk deg også som jeg sier at du kan få god lyd på 5-600 kr, men det er liksom et lite mellomrom hvor du ikke helt når opp til høykvalitet, og er heller ikke direkte billig. Uansett bedre enn standard som nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå