Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer plutselig for tidlig

Anbefalte innlegg

Hei, den siste tiden har jeg plutselig begynt å komme for tidlig under samleie. Det var aldri sånn før, kunne fint greie en 30-40 minutter. Nå kan det være over på snaue minuttet. Merker det ikke er mye som skal til og med en gang jeg "går ombord på skuta" så merker jeg det skjer ting :p Noen som vet hva dette kan komme av? Eventuelt tips og triks ? Hehe... Mann i 20-årene ;)

Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For tidlig sædavgang er et vanlig problem som ofte skyldes anspenthet, iver og liknende hverdagslige faktorer. Beste måte å kurere det på er å ikke bry seg om det, da pleier det å forsvinne av seg sjøl.

Men kanskje klarer du en gang nr 2 etter en liten stund? Da tar det gjerne litt lenger tid.

Lenke til kommentar

For tidlig sædavgang er et vanlig problem som ofte skyldes anspenthet, iver og liknende hverdagslige faktorer. Beste måte å kurere det på er å ikke bry seg om det, da pleier det å forsvinne av seg sjøl.

Men kanskje klarer du en gang nr 2 etter en liten stund? Da tar det gjerne litt lenger tid.

Tror nok det går under kategorien "iver" her jeg, men problemet er at dette ikke har vært et problem før, så jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig er sånn nå. Gang nr. 2 går etter en liten stund og da går det riktignok hvor lenge som helst :p men det er kjedelig å liksom måtte bruke en gang og varme opp på...

Lenke til kommentar

Tror nok det går under kategorien "iver" her jeg, men problemet er at dette ikke har vært et problem før, så jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig er sånn nå. Gang nr. 2 går etter en liten stund og da går det riktignok hvor lenge som helst :p men det er kjedelig å liksom måtte bruke en gang og varme opp på...

Får jeg spørre hvor gammel du er?

Lenke til kommentar

Nei tar ingen medisiner...

Har du hatt noen fysisk skade de siste månedene? Blitt operert? Hatt narkose?

Har det skjedd noe, på den psykologiske fronten? F.eks en traumatisk eller ydmykende hendelse? Depresjon?

Har du gjort noen spesielle forandringen i diett?

Jeg kjører ned lista med mulige årsaker, har ett sett til med variabler som muligheter, om nei også til alle disse.

Lenke til kommentar

Ja, er 22 år

Da våger jeg den påstanden at dette er av midlertidig art, og vil rette seg.

Når jeg spurte om alderen, var det ut fra det faktum at kroppen (og sinnet) forandrer seg med åra. Men det skjer ingen plutselige, varige kroppslige forandringer i så ung alder.

Stå på du bare.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Huff har hatt det her siden vennina til eksen min kom med en dårlig vits når jeg var 15. Hun lo meg opp i trynet og kalte meg 3 timer'n. De hadde vel snakket sammen. Hehe, kjappet meg neste gang for å si det sånn, og har aldri klart å snu.

de få gangene jeg velger å ikke avvise en jente på grunn av det, pleier jeg bare å kjøre på, la det gå(2 jokk boom), finne på noe gøy i 2 minutter, så kan jeg fortsette lenge.

skal til legen å be om SSRI preparater snart, har lest at det kan hjelpe. Mulig det dreper sex lysten men det får så være, ingenting værre enn det her :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...