AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei, den siste tiden har jeg plutselig begynt å komme for tidlig under samleie. Det var aldri sånn før, kunne fint greie en 30-40 minutter. Nå kan det være over på snaue minuttet. Merker det ikke er mye som skal til og med en gang jeg "går ombord på skuta" så merker jeg det skjer ting Noen som vet hva dette kan komme av? Eventuelt tips og triks ? Hehe... Mann i 20-årene Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ett innlegg har blitt fjernet da det kun inneholdt en vits. Vitsen var morsom, den, men var plassert i feil forum.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2012 Kunne godt tenke meg å se den vitsen jeg... Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d 17 Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 For tidlig sædavgang er et vanlig problem som ofte skyldes anspenthet, iver og liknende hverdagslige faktorer. Beste måte å kurere det på er å ikke bry seg om det, da pleier det å forsvinne av seg sjøl. Men kanskje klarer du en gang nr 2 etter en liten stund? Da tar det gjerne litt lenger tid. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 For tidlig sædavgang er et vanlig problem som ofte skyldes anspenthet, iver og liknende hverdagslige faktorer. Beste måte å kurere det på er å ikke bry seg om det, da pleier det å forsvinne av seg sjøl. Men kanskje klarer du en gang nr 2 etter en liten stund? Da tar det gjerne litt lenger tid. Tror nok det går under kategorien "iver" her jeg, men problemet er at dette ikke har vært et problem før, så jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig er sånn nå. Gang nr. 2 går etter en liten stund og da går det riktignok hvor lenge som helst men det er kjedelig å liksom måtte bruke en gang og varme opp på... Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 For tidlig avgang medisinsk sett er vel faktisk å få orgasme før penetrasjon. Å gå ifra 30 til 1 minutt høres også veldig voldsomt ut. Har du begynt på, sluttet med, eller byttet medisiner i det siste? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Nei tar ingen medisiner... Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Tror nok det går under kategorien "iver" her jeg, men problemet er at dette ikke har vært et problem før, så jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig er sånn nå. Gang nr. 2 går etter en liten stund og da går det riktignok hvor lenge som helst men det er kjedelig å liksom måtte bruke en gang og varme opp på... Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d Får jeg spørre hvor gammel du er? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Ja, er 22 år Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Gått fra - ok, et hull, så greit nok å tømme seg, til skikkelig deilige ryper man sikler etter? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei tar ingen medisiner... Har du hatt noen fysisk skade de siste månedene? Blitt operert? Hatt narkose? Har det skjedd noe, på den psykologiske fronten? F.eks en traumatisk eller ydmykende hendelse? Depresjon? Har du gjort noen spesielle forandringen i diett? Jeg kjører ned lista med mulige årsaker, har ett sett til med variabler som muligheter, om nei også til alle disse. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ja, er 22 år Postet av anonym: 714b02d57ae2bea864e5cd85e4175f0d Da våger jeg den påstanden at dette er av midlertidig art, og vil rette seg. Når jeg spurte om alderen, var det ut fra det faktum at kroppen (og sinnet) forandrer seg med åra. Men det skjer ingen plutselige, varige kroppslige forandringer i så ung alder. Stå på du bare. Lenke til kommentar
jassagitt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Huff har hatt det her siden vennina til eksen min kom med en dårlig vits når jeg var 15. Hun lo meg opp i trynet og kalte meg 3 timer'n. De hadde vel snakket sammen. Hehe, kjappet meg neste gang for å si det sånn, og har aldri klart å snu. de få gangene jeg velger å ikke avvise en jente på grunn av det, pleier jeg bare å kjøre på, la det gå(2 jokk boom), finne på noe gøy i 2 minutter, så kan jeg fortsette lenge. skal til legen å be om SSRI preparater snart, har lest at det kan hjelpe. Mulig det dreper sex lysten men det får så være, ingenting værre enn det her Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Men det finnes jo lett bedøvende salver som du får reseptfritt på apotek. For noen hjelper det mye, for andre litt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 skal til legen å be om SSRI preparater snart, har lest at det kan hjelpe. Mulig det dreper sex lysten men det får så være, ingenting værre enn det her Tviler sterkt på at du får SSRI av legen fordi du kommer for fort. Er du veldig anspent? Det hender ofte at man kommer fortere da. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du har ett luksusproblem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg