Markie_mark Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg skal på ferie til Thailand i 17 dager med kjæresten. Skal til Krabi, ikke så langt unna Phuket om det sier noe til noen. Er det nødvendig å ta noen vaksiner da? Isåfall hvilke? Noen som har noen erfaringer med tur til Thailand? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg var i thailand i juleferien og jeg måtte ta vaksiner mot hepatitt A, Stivkrampe, Polio og Difteri... mener at det kan være en til vaksine men husker ikke.. mange av disse var "påfyll" da de gamle var utgått, de fleste kommuner har egne reisevaksine kontor, stikk innom der så får du alt du trenger. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er ikke krav om vaksinasjon, men for din egen sikkerhet, bør du absolutt ta det. Ta kontakt med ditt lokale vaksinasjonskontor eller sosial medisinsk senter i din kommune. På noe tettsteder er det også fastlegen som gir vaksinasjoner. I tillegg til oven nevnte vaksiner, kan det i perioder være behov for encephalitt-vaksine i Thailand. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg vil ikke si at det er nødvendig å vaksinere seg men det kan være lurt å gjøre det for å være på den sikre siden. Jeg hadde selv ikke valgt å vaksinere meg men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå