jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Neon Green Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Liker dette kunstverket ditt. V3 best, deretter V1...., V2 falt jeg vel ikke helt for... Artig å se at kreativiteten blomstrer. 4'er herfra i kveld! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Liker dette kunstverket ditt. V3 best, deretter V1...., V2 falt jeg vel ikke helt for... ;)Artig å se at kreativiteten blomstrer. 4'er herfra i kveld! tusen takk for fin fin kommentar,og takk for go karakter,he he stort smil tilbake og ha en fin kveld Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Henger meg på smorten jeg..hehe;) Her noen filtre som du sikkert liker og gratis til og med..kan anbefale pakke 2 og 4..ja har de alle sammen.Legges inn slik: programfiler/det programmet du bruker og så i mappen PLUGINS i ditt program..da finner du de igjen i menyen FILTER i programmet ditt når det er åpnet med bilde;) http://filterforge.com/download/ Endret 26. januar 2012 av Jan Erik Engan 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bra at det ikke bare er natur og fugler her på siden. Har selv ikke kreativitet og fantasi til slike bilder. Liker v1 best da jeg synes den blir mest rolig å se på med sin enkle diagonale komp. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Henger meg på smorten jeg..hehe;)Her noen filtre som du sikkert liker og gratis til og med..kan anbefale pakke 2 og 4..ja har de alle sammen.Legges inn slik: programfiler/det programmet du bruker og så i mappen PLUGINS i ditt program..da finner du de igjen i menyen FILTER i programmet ditt når det er åpnet med bilde;)http://filterforge.com/download/ tusen takk,så gøy det der skal jeg teste,håper jeg fikser få de på rett plass..takker for tips og kommentar,go kveld,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Bra at det ikke bare er natur og fugler her på siden. Har selv ikke kreativitet og fantasi til slike bilder. Liker v1 best da jeg synes den blir mest rolig å se på med sin enkle diagonale komp. Tusen takk Thore,jeg får inspirasjon fra motsatt type bilder så ja bra ikke alle er like... tusen takk for kommentaren,ønsker deg en fin kveld,smil Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Veldig bra Jeanette, kreativiteten blomstrer. Vet aldri hva du kommer med men alltid så er det noe spennende. 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Stili fine farger og godt påfunne. 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fint igjenomført,likte best nr 2 og personligt synest eg dei andre litt harde rammene gjør bilden litt stive og trekker oppmersomheten bort fra motivet,noe som eg tror gjelder i det store og heile,tror du er tent med og for all del ha rammer men la dei ende mot det mer diffuse,det var nå mi meining,stå på!!. Ha en fin helg. 1 Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Stilig Gresshoppe,flott neon grønn,likte alle 3,god helg 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Veldig bra Jeanette, kreativiteten blomstrer. Vet aldri hva du kommer med men alltid så er det noe spennende. tusen takk det er hyggelig høre...ha en fin natt..smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Fint igjenomført,likte best nr 2 og personligt synest eg dei andre litt harde rammene gjør bilden litt stive og trekker oppmersomheten bort fra motivet,noe som eg tror gjelder i det store og heile,tror du er tent med og for all del ha rammer men la dei ende mot det mer diffuse,det var nå mi meining,stå på!!.Ha en fin helg. Takker .ja det er jo litt meg det der m rammer og lag på lag...prøvet noe mere rolig i dag da med en rose,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Stili fine farger og godt påfunne. Takk for hyggelig kommentar Karost,ha en fin helg,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg