smort1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Molde en ettermiddag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 det var rett og slett finere en antatt da jeg så det lite,veldig fin kontrast m by og fjellene,likte bilde veldig godt så 5 pluss og stort smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bør sees i storformat dette.Ikke mye,men noe hardt lys på venstre side.Noe må man jo "klage" på;) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Likte dette utsnittet bedre Svein, sitter som et skudd dette, flott i storformat, godt jibba. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 det var rett og slett finere en antatt da jeg så det lite,veldig fin kontrast m by og fjellene,likte bilde veldig godt så 5 pluss og stort smil Takker jeanetteroger! Bør sees i storformat dette.Ikke mye,men noe hardt lys på venstre side.Noe må man jo "klage" på;) Takker Jan Erik! Ja, ser det ble noe hardt lys på ve. siden... Likte dette utsnittet bedre Svein, sitter som et skudd dette, flott i storformat, godt jibba. Takker Håkon! Kjekt du likte denne versjonen... Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 flot panorama af rosenbyen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 flot panorama af rosenbyen Takker så mye leifholm! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Veldig bra og et enda bedre komp enn ditt forrige. Sylskarpt og detaljrikt. Et bilde som må ses i det store formatet. Imponert over hva det lille kamera leverer. God helg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Veldig bra og et enda bedre komp enn ditt forrige. Sylskarpt og detaljrikt. Et bilde som må ses i det store formatet. Imponert over hva det lille kamera leverer. :)God helg! TAkker Morten! Egentlig litt overrasket selv også. Har jo flere små PEN'e, men denne er faktisk den "bedre" av disse.... , uten at jeg egentlig skjønner helt hvorfor.... , men "forsker" på det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg