Odesseiron Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Du har vel alltid drømt om å rasere nabohuset? Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Se litt på bildet: "utseende er fortsatt ikke meislet inn i stein" Se deretter på den ene skillen hans nede til høyre. 4 Lenke til kommentar
Lokefot Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Se litt på bildet: "utseende er fortsatt ikke meislet inn i stein"Se deretter på den ene skillen hans nede til høyre. haha, la ikke merke til den med det første. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fekk de sjå noko anna hos Paradox? Til dømes Crusader Kings 2, som jo er det alle eigentleg vil ha. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var liten MEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims, Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale, Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Haven & Hearth var episk! Noe av den beste spillopplevelsen jeg har hatt. Så dette har potensiale til å bli virkelig bra. 2 Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fekk de sjå noko anna hos Paradox? Til dømes Crusader Kings 2, som jo er det alle eigentleg vil ha. Det kommer flere saker fra Paradox-arrangementet i tiden fremover. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var litenMEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims,Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale,Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst Tja, Minecraft fungerer i alle fall perfekt for min del, og gir utløp for den samme kreativiteten som Lego gjorde når man var mindre. Jeg vil definitivt hevde at Minecraft er det beste byggespillet der ute, og det gir mye friere spillerom for kreativiteten enn noe annet jeg kan komme på. Inkludert en del Lego-spill med tusenvis av biter (Lego Universe etc). Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan Hva får deg til å tru at du snakker for oss gamle lego fans? 1 Lenke til kommentar
PriestOwar Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har veldig stor tro på dette. Litt problematisk at skills ikke er cappa, men det får da gå! Gode muligheter for roleplay som i HnH vil nok også være tilstede! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var liten MEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims, Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale, Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst Dersom det virkelig er bygging for å få utspill for din kreativitet som er målet, kan jeg varmt anbefale Blockland. Et spill som har fått alt for lite oppmerksomhet i Norge, egentlig! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Psst jeg liker og bygge ting og jeg likte LEGO veldig mye når jeg var liten MEN minecraft er ikke et bygge spill for folk som liker og bygge, som LEGO eller andre ting, Minecraft er bare firkanta klosser i samme størrelse, et ordentlig bygge spill er Civilication eller The Sims, Hva får deg til og tru at Minecraft er så sabla bra for oss Gamle LEGO fan, Lego hadde ivertfall 100 000 tusen forskjellige brikker og temaer, Hva har Minecraft, vell samme klossen i flere farger og forskjellig materiale, Patetisk, holder meg til vanlige strategi spill for og slukke min kreative LEGO tørst Dersom det virkelig er bygging for å få utspill for din kreativitet som er målet, kan jeg varmt anbefale Blockland. Et spill som har fått alt for lite oppmerksomhet i Norge, egentlig! Haha nice xp Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Haven & Hearth var episk! Noe av den beste spillopplevelsen jeg har hatt.Så dette har potensiale til å bli virkelig bra. Spilte Heaven And Hearts for noen måneder siden. Selv om standard klienten var søppel, spillet lagget og var utrolig lite tilgjengelig (vanskelig å sette seg inn i det) vil jeg si meg enig, spillet var fantastisk! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 http://kotaku.com/5881118/skyrim-lego-fries-plastic-stormcloaks/gallery/1 Kan du forklare meg hvordan man gjør dette på facebook din amatør??? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 skeptisk, trollface som skill og figurene ser jo...."En typisk spillfigur." spesielt det bildet ser de tut som ragdolls Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Apropos online byggespill, kan anbefale folk å sjekke ut Xsyon! Vel og merke er filmen 1 år gammel, og spillet har blitt veldig oppdatert siden den gang. Har selv ikke spilt det, men fy søren som jeg er frista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå