Gå til innhold

[Løst] Battlefield 3 krasjer hele tia. HJELP MEG!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg hadde noe liknende før, og prøvde dette (se link under). Da funket det på magisk vis perfekt etterpå.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654624760142449/

Ja , jeg leste det han sa. Han skrev at jeg skulle inn på CMD. Jeg gjorde det, og der skulle jeg skrive BCDEDIT /SET INCREASEUSERVA 3072 og presse enter, og så resatrte pcen. Men når jeg skrev det så kom det opp Datalageret for oppstartskonfigurasjon kunne ikke åpnes.

Ingen tilgang

Om ikke det funker, prøv å gå inn på Origin-Høyreklikk på BF3-Reparer installasjon og/eller se etter oppdateringer.

Vet ikke om det kan fungere, men verdt et forsøk :)

Jeg prøvde det, det funker ikke det heller. Uff... Har prøvd nesten alt...

Lenke til kommentar

har du kjøpt windows os eller har du lastet det ned? vet om mange som har problemer med bf etter de har aktivert win ulovlig. bare et forslag

Hmm... Det kan godt hende, nei jeg har ikke kjøpt det. Har lastet det ned.

prøv og inaktiver windows også etterpå aktiverer du den med en annen aktiverer...aktiverer aktiverer..aktiverer

Lenke til kommentar

Ja , jeg leste det han sa. Han skrev at jeg skulle inn på CMD. Jeg gjorde det, og der skulle jeg skrive BCDEDIT /SET INCREASEUSERVA 3072 og presse enter, og så resatrte pcen. Men når jeg skrev det så kom det opp Datalageret for oppstartskonfigurasjon kunne ikke åpnes.

Ingen tilgang

Lag snarvei til cmd på skrivebord (høyreklikk -> ny -> snarvei -> skriv "cmd"- >ferdig (eller bare trykk next til ferdig).

Så åpner du snarvei med å høyreklikke, og velg "bruk som admin", så skal det fungere.

Lenke til kommentar

Hei

Sjekk temperaturen på cpu'en! Hadde lignende problem, det virker som om det kan være noe slikt.

Jeg prøvde masse av det som står på nett, inaktiver realtek, bytt lydkort, slå av hd lyd i skjermkort,gå ned på AA, osv.

Fant ut at tempen på cpu'en var svært høy, la på ny kjølepasta og nå går det smertefritt(bank i bordet)!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Sjekk temperaturen på cpu'en! Hadde lignende problem, det virker som om det kan være noe slikt.

Jeg prøvde masse av det som står på nett, inaktiver realtek, bytt lydkort, slå av hd lyd i skjermkort,gå ned på AA, osv.

Fant ut at tempen på cpu'en var svært høy, la på ny kjølepasta og nå går det smertefritt(bank i bordet)!

Det med varmen til cpu'en burde ikke være noe av problemet. Fikk ny pc til jul, og dagen etter lastet jeg ned battlefield og da virka det perfekt. Men ikke dagen etter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...