Gå til innhold

[Løst] Battlefield 3 krasjer hele tia. HJELP MEG!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger hjelp meg Battlefield 3. Jeg har hatt det en stund nå men, helt siden første dag har det kræsja bare jeg går inn på spillet. Kan noen hjelpe meg? Jeg har prøvd å søke på nettet, gjort hva en fra EA.com sånn chat sa jeg skulle gjøre. Funka ikke. Reinnstallert spillet. Funka ikke, reinnstallert pc-en/Formatert hard disken. Funka ikke. Og ja, jeg har alle driverne oppdatert så det skulle ha virket. Pc-en er også helt perfekt til battlefield i følge geforce.com. Kan noen hjelpe meg? Har ventet snart en og en halv måned på det her. Og det kommer opp en melding om at Windows ikke kan kjøre spillet.

Endret av MHeien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh, jeg kan ikke alt det datagreiene, men når det kræsjer blir det helt svart, og ingenting skjer. Men hvis jeg trykker CTRL, ALT og DEL og trykker på oppgavebehandlig er den eneste veien å komme ut a spillet da, og da kommer det opp Windows kan ikke kjøre Battlefield 3.

Mitt begynte å krasje for noen dager siden. Skrudde av v-sync og da ordnet alt seg.

Kan være verdt et forsøk :)

Jeg er ikke helt sikker på hva v-sync er å hvordan man skrur det av.

Men faren min er litt god på sånt, og han sier det kan være noe med skjermkortet. Er det riktig? Eller?

Lenke til kommentar

Ehh, jeg kan ikke alt det datagreiene, men når det kræsjer blir det helt svart, og ingenting skjer. Men hvis jeg trykker CTRL, ALT og DEL og trykker på oppgavebehandlig er den eneste veien å komme ut a spillet da, og da kommer det opp Windows kan ikke kjøre Battlefield 3.

Mitt begynte å krasje for noen dager siden. Skrudde av v-sync og da ordnet alt seg.

Kan være verdt et forsøk :)

Jeg er ikke helt sikker på hva v-sync er å hvordan man skrur det av.

Men faren min er litt god på sånt, og han sier det kan være noe med skjermkortet. Er det riktig? Eller?

V-sync er en instilling som sperrer hvor mange bilder i sekundet skjermkortet skal vise.

Vanligvis er dette 60(film på kino er 24 f.eks.), men det kan føre til såkalt "input-lag", altså at musa henger litt etter musebevegelsene.

Edit: Man setter på V-sync inne i spillet under grafikkinstillinger :)

Endret av Athey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...