MHeien Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hei! Jeg trenger hjelp meg Battlefield 3. Jeg har hatt det en stund nå men, helt siden første dag har det kræsja bare jeg går inn på spillet. Kan noen hjelpe meg? Jeg har prøvd å søke på nettet, gjort hva en fra EA.com sånn chat sa jeg skulle gjøre. Funka ikke. Reinnstallert spillet. Funka ikke, reinnstallert pc-en/Formatert hard disken. Funka ikke. Og ja, jeg har alle driverne oppdatert så det skulle ha virket. Pc-en er også helt perfekt til battlefield i følge geforce.com. Kan noen hjelpe meg? Har ventet snart en og en halv måned på det her. Og det kommer opp en melding om at Windows ikke kan kjøre spillet. Endret 26. januar 2012 av MHeien Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Beskriv problemet litt dypere, enn at det bare kræsjer. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Er maskinen patchet opp til f.eks Win 7 SP1? Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dersom det er samme problemet som en venn av meg har, så krasjer det mellom rundene.... Har dog ingen løsning enda Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Mitt begynte å krasje for noen dager siden. Skrudde av v-sync og da ordnet alt seg. Kan være verdt et forsøk Lenke til kommentar
MHeien Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Ehh, jeg kan ikke alt det datagreiene, men når det kræsjer blir det helt svart, og ingenting skjer. Men hvis jeg trykker CTRL, ALT og DEL og trykker på oppgavebehandlig er den eneste veien å komme ut a spillet da, og da kommer det opp Windows kan ikke kjøre Battlefield 3. Mitt begynte å krasje for noen dager siden. Skrudde av v-sync og da ordnet alt seg. Kan være verdt et forsøk Jeg er ikke helt sikker på hva v-sync er å hvordan man skrur det av. Men faren min er litt god på sånt, og han sier det kan være noe med skjermkortet. Er det riktig? Eller? Lenke til kommentar
Athey Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Ehh, jeg kan ikke alt det datagreiene, men når det kræsjer blir det helt svart, og ingenting skjer. Men hvis jeg trykker CTRL, ALT og DEL og trykker på oppgavebehandlig er den eneste veien å komme ut a spillet da, og da kommer det opp Windows kan ikke kjøre Battlefield 3. Mitt begynte å krasje for noen dager siden. Skrudde av v-sync og da ordnet alt seg. Kan være verdt et forsøk Jeg er ikke helt sikker på hva v-sync er å hvordan man skrur det av. Men faren min er litt god på sånt, og han sier det kan være noe med skjermkortet. Er det riktig? Eller? V-sync er en instilling som sperrer hvor mange bilder i sekundet skjermkortet skal vise. Vanligvis er dette 60(film på kino er 24 f.eks.), men det kan føre til såkalt "input-lag", altså at musa henger litt etter musebevegelsene. Edit: Man setter på V-sync inne i spillet under grafikkinstillinger Endret 28. januar 2012 av Athey Lenke til kommentar
MHeien Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Her er et bilde av hvordan det ser ut etter det har kræsja Eller, hvis du ikke ser det trykk denne linken http://i.imgur.com/s7O46.png Endret 28. januar 2012 av MHeien Lenke til kommentar
MHeien Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 kast spillet. Takk for det... Det hjalp veldig... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er pcen din stabil? Runde med memtest.org Sjekk cpu via feks prime95 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Har du prøvd å gjøre det @Bibow sa? Med å slå av v-sync? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kan tilføye at jeg skrudde av v-sync i CCC, ikke inne på BF. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du burde kanskje forklare hva CCC står for, jeg antar det er noe alà nVidia Controll Panel? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du burde kanskje forklare hva CCC står for, jeg antar det er noe alà nVidia Controll Panel? Catalyst Control Center ja. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 CCC høres mye kulere ut enn NCP :/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er kun derfor jeg velger AMD framfor nVidia Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 kast spillet. Takk for det... Det hjalp veldig... ja det var det jeg tenkte Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 har du kjøpt windows os eller har du lastet det ned? vet om mange som har problemer med bf etter de har aktivert win ulovlig. bare et forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå