screenman Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Har en jævlig Sosial Angst som jeg har hatt hele mitt liv, og har derfor aldri vært i jobb, og droppet ut av Vidergående etter første året (med dog rundt 21 dager totalt i fravær). Jeg har ikke hatt noen effekt av SSRI-medikamenter så langt. Eneste medikamentet bortsett fra benzodiazepiner som har gitt meg effekt er medikamentet Fluanxol, og effekten av dette medikamentet er ikke godt nok til å få meg selv i jobb, eller starte på skole igjen. Av benzodiazepiner har jeg prøvd Valium, Rivotril, Xanor/Xanax, Zopliklon og Ativan. Xanor/Xanax er det som har gitt meg best effekt, og dette er derfor medikamentet jeg ønsker å gå på. Har allerede fått kjenne på abstinensene benzodiazepiner gir, og er nå på nedtrapping på Rivotril etter avtale med lege. Etter denne nedtrappingen er ferdig kommer jeg til å prøve Sobril, selv om jeg er ganske så sikker på at det medikamentet ikke vil gi meg noen særlig effekt. Jeg ønsker derfor å gå på Xanor Depot, selv med tanke på avhengigheten og abstinensene som jeg er fullt klar over. Noen som vet om privatleger i Bergen, gjerne så nærme T-banestasjonen som mulig, som utskriver Xanor Depot og benzodiazepiner generelt til personer med Sosial Angst, og som virkelig trenger det for å komme utendørs? Takker for alle hjelpfulle tips Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Har en jævlig Sosial Angst som jeg har hatt hele mitt liv, og har derfor aldri vært i jobb, og droppet ut av Vidergående etter første året (med dog rundt 21 dager totalt i fravær). Jeg har ikke hatt noen effekt av SSRI-medikamenter så langt. Eneste medikamentet bortsett fra benzodiazepiner som har gitt meg effekt er medikamentet Fluanxol, og effekten av dette medikamentet er ikke godt nok til å få meg selv i jobb, eller starte på skole igjen. Av benzodiazepiner har jeg prøvd Valium, Rivotril, Xanor/Xanax, Zopliklon og Ativan. Xanor/Xanax er det som har gitt meg best effekt, og dette er derfor medikamentet jeg ønsker å gå på. Har allerede fått kjenne på abstinensene benzodiazepiner gir, og er nå på nedtrapping på Rivotril etter avtale med lege. Etter denne nedtrappingen er ferdig kommer jeg til å prøve Sobril, selv om jeg er ganske så sikker på at det medikamentet ikke vil gi meg noen særlig effekt. Jeg ønsker derfor å gå på Xanor Depot, selv med tanke på avhengigheten og abstinensene som jeg er fullt klar over. Noen som vet om privatleger i Bergen, gjerne så nærme T-banestasjonen som mulig, som utskriver Xanor Depot og benzodiazepiner generelt til personer med Sosial Angst, og som virkelig trenger det for å komme utendørs? Takker for alle hjelpfulle tips Hei der. Å spise piller er neppe veien ut av sosial angst. Personlig ville jeg tatt tak i problemet mer dyptgående enn det er å finne den mest reseptvillige legen. Hva med å oppsøke psykolog eller annen spesialist innen psykiske sykdommer? Endret 27. januar 2012 av ostenxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå