Gå til innhold

spørsmål om Fredag 27 (ny eksamen matte 1T)

Frillex

Anbefalte innlegg

Hei dere forumbrukere, er ny her og trenger litt svar på ting! :)

Saken er kort fortalt at jeg har vært en av dem som har hatt matte 1T-eksamen i høst (vgs-nivå, 1.kl). Den eksamenen er nå annullert - og vi skal ha en ny en fredag 27. -visstnok.

Høsteksamen ble annullert i desember, og før jul + like etter jul hersket det mye forvirring rundt oss som fikk annullert eksamenen fra høsten.

...feks; -fikk vi gå opp til ny eksamen hvis vi tok denne?

-er vi automatisk oppmeldt til våreksamen siden sensuren eri februar?

-har vi ikke lov til å ta ny våreksamen?

....disse tre spørsmålene over var blant det jeg lurte på for en uke siden.

.....(((har siden den gang (nå i dag) vært i kontakt med det lokale eksamenskontoret, og de forteller meg at man er automatisk oppmeldt til både fredag 27. og 25.mai. -- DET vil bety at man kan velge om man vil møte opp i morgen eller ikke.))).....

Slik at kan; 1)møte opp, ta eksamen og så ta den på nytt igjen i mai/våren hvis man ser behov for det.

2)bare ta eksamen på fredagen 27. og drite i mai-eksamen

3)ikke møte opp på fredag 27. og bare ta våreksamen i 1T (mai)

....................

-->> det jeg da lurer om #1)er det forumbrukere her som skal møte opp på fredag??

#2)er det forumbrukere som IKKE møter opp på fredag, og bare satser på våreksamen??

#3)stemmer dette det jeg skrev i parenteset - er personlig ganske i tvil selv om eksamenskontoret har bekreftet det :nei:

tillegg til spm3: (virker nesten for godt til å være sant at vi som hadde eksamen i høst -fått tilbud om ny -kan skippe den og være automatisk oppmeldt til ny 1Teksamen 25.mai )

Takk til dere som kan svare :thumbup:

Endret av Frillex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...