Frillex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hei dere forumbrukere, er ny her og trenger litt svar på ting! Saken er kort fortalt at jeg har vært en av dem som har hatt matte 1T-eksamen i høst (vgs-nivå, 1.kl). Den eksamenen er nå annullert - og vi skal ha en ny en fredag 27. -visstnok. Høsteksamen ble annullert i desember, og før jul + like etter jul hersket det mye forvirring rundt oss som fikk annullert eksamenen fra høsten. ...feks; -fikk vi gå opp til ny eksamen hvis vi tok denne? -er vi automatisk oppmeldt til våreksamen siden sensuren eri februar? -har vi ikke lov til å ta ny våreksamen? ....disse tre spørsmålene over var blant det jeg lurte på for en uke siden. .....(((har siden den gang (nå i dag) vært i kontakt med det lokale eksamenskontoret, og de forteller meg at man er automatisk oppmeldt til både fredag 27. og 25.mai. -- DET vil bety at man kan velge om man vil møte opp i morgen eller ikke.)))..... ____________ Slik at kan; 1)møte opp, ta eksamen og så ta den på nytt igjen i mai/våren hvis man ser behov for det. 2)bare ta eksamen på fredagen 27. og drite i mai-eksamen 3)ikke møte opp på fredag 27. og bare ta våreksamen i 1T (mai) .................... -->> det jeg da lurer om #1)er det forumbrukere her som skal møte opp på fredag?? #2)er det forumbrukere som IKKE møter opp på fredag, og bare satser på våreksamen?? #3)stemmer dette det jeg skrev i parenteset - er personlig ganske i tvil selv om eksamenskontoret har bekreftet det tillegg til spm3: (virker nesten for godt til å være sant at vi som hadde eksamen i høst -fått tilbud om ny -kan skippe den og være automatisk oppmeldt til ny 1Teksamen 25.mai ) Takk til dere som kan svare Endret 26. januar 2012 av Frillex Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg skal bli ferdig med den i morgen. Er skeptisk til at man er oppmeldt i mai og gratis. Er det hordaland fylkeskommune du har sjekket med? Lenke til kommentar
Frillex Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Nei, det er i Sør-Trøndelag. Og de jeg spurte sa jeg hadde to valg, å møte opp eller ikke møte opp ? Bare tar med med kalkis og notatene og venter og ser hva som skjer ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå