August. Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) En person i klassen byttet passord på min Iphone 4, og klarte å glemme det. Prøvde å gjennopprette telefonen i iTunes, men den sikkerhetskopierte først, så passordet fulgte med sikkerhetskopien. Å gjenopprette telefonen fra fabrikkinstillinger, slik at alt slettes, er desverre ikke et alternativ. Noen som vet hva som kan gjøres for å få fjernet passordet? Er det i det hele tatt mulig? Eventuelt et forslag til en annen løsning? Jeg trenger sårt en mobil i helgen, noe klassekameraten min også gjør (har han sin nå, ettersom at han rotet til min) så sitter helt fast her. Hjelp?! Endret 26. januar 2012 av August. Lenke til kommentar
carl0308 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Syns du skal gi iPhonen tilbake til kompisen din! Han trenger den sikkert til helgen. Han er sikkert en god kar, og det var nok ikke meningen. 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 En person i klassen byttet passord på min Iphone 4, og klarte å glemme det. Prøvde å gjennopprette telefonen i iTunes, men den sikkerhetskopierte først, så passordet fulgte med sikkerhetskopien. Å gjenopprette telefonen fra fabrikkinstillinger, slik at alt slettes, er desverre ikke et alternativ. Noen som vet hva som kan gjøres for å få fjernet passordet? Er det i det hele tatt mulig? Eventuelt et forslag til en annen løsning? Jeg trenger sårt en mobil i helgen, noe klassekameraten min også gjør (har han sin nå, ettersom at han rotet til min) så sitter helt fast her. Hjelp?! Jeg gjorde det samme med en i min klasse.. Tror han måtte sende den inn. Sist fredag glemte en annen kamerat passordet men han bare logga på med vanlig Apple-id og da var telefonen låst opp. Merk at det var fra den dataen han har registrert den med. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Ved kjøp av en Androidtelefon blir du bedt om å logge inn med en google-account som du kan bruke til å låse opp telefonen med senere. Vet du om dette går på iPhone, i så fall kan du jo bare gjøre det. Jeg har ikke hatt iPhone men regner sterkt med dette ann da det er (etter mine øyne) å regne som en selvfølgelighet. Endret 27. januar 2012 av martin9 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ved kjøp av en Androidtelefon blir du bedt om å logge inn med en google-account som du kan bruke til å låse opp telefonen med senere. Vet du om dette går på iPhone, i så fall kan du jo bare gjøre det. Jeg har ikke hatt iPhone men regner sterkt med dette ann da det er (etter mine øyne) å regne som en selvfølgelighet. Man lager en Apple-id som man kan bruke så lenge det er på den datamaskinen du startet å bruke iPhonen med. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Fikk endelig fikset det. Var ikke verre enn å sette den i DFU modus, gjenopprette og så gjenopprette fra sikkerhetskopi igjen. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Julie bieber Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det samme problemet her trenger virkelig hjelp! Må maga Mac??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå