DraZeN Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Skulle bare vise folket disse 2 tøffe tingene ! http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ter/ALDV02.html http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ter/LLCV01.html Lenke til kommentar
Electric Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 hehe, jeg bestille den øverste for 3 dager siden Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Huff og huff. Må jo ha en "bøtte" med vifter og greier for å forsvare de greiene der da! Men det så jo unektelig stilig ut, for den som ønsker å pynte litt på maskinens kontrafei. Men hva med å legge kronene i vannkjøling i stedet? En bedre investering, spør du meg! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Men hva med å legge kronene i vannkjøling i stedet? En bedre investering, spør du meg! Enig, men får assosiasjoner til en fet bil når jeg så den nederste og tenkte stereo anlegg når jeg så den øverste mvh knutern_ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Både pioneer og sony, begge disse har jo nye spiller som er litt retro og i myke runde former. mvh knutern_ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 SINNSYKT FETT DA!!!!! jeg likte best den nederste! ( http://www.netconnection.no/lucys/produkte...ter/LLCV01.html ) sia jeg har svart kabinett! jeg har et skyhawk kabinett men viftestyring fra microplex som heter Vantec Nexus Fancontroller ! kan vel sikkert ikke bruke begge! vil ha den fra netconnections oxo da! Følte med dør på kabinettet mit og den måtte bort når i skulle få plass til vifte styringa mi vettu! men så har jeg da aldri likt dør på kabinett heller da! bare i veia mener jeg! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 F A E N ta deg DraZeN!!!!! Fikk meg til å bruke 1000 spenn du no! hehe!!! måtte bare bestille en av hver vettu! ALT for kul Hehe Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 fire hundre var litt unødvendig mye... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Meget stilig, men det koster og være mannen i gata :oops: Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Som sagt ser ut som en ut som en jævla bil radio ! Er jo så gørrt når folk kjøper chieftech og katoder og en viftestyring, og deltar i casemod compoer ! Men eller er det jo greit nok Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 når jeg kjøpte meg min første viftestyrer på komplett i tr.heim sentrum sammen med kompisen min (som er helt n00b innen pc) trodde han at jeg skulle kjøpe mg en bilstereo men det er jo litt stilig for oss som ikke er gammel nok til å ta bil sertifikat ...å ha noen som ligner på noe i bilen iallefall ! Lenke til kommentar
Genex[X_Lab] Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 detta er softmod, ska du ha viftestyring så lag det sjøl. det ble itte så kult men det funka (nesten). Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 sitter her med 2 stk n00bs som ikke liker case mods ...de er katter !" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Men hva med å legge kronene i vannkjøling i stedet? En bedre investering, spør du meg! Enig, men får assosiasjoner til en fet bil når jeg så den nederste og tenkte stereo anlegg når jeg så den øverste mvh knutern_ Hva med å bygge en bilstereo inn i en 5 1/4" plass? Tror det vil gå. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har for lengst vært inne på tanken om bilstereo i fronten ja, ettersom jeg fikk givandes en slik tidligere i år. Men det mangler nok noen cm for at den skal få plass der.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tror at bilstereoer har en fastsatt standard for størrelsen. Vet du hva den er? Evt. har du målebånd i nærheten? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tror at bilstereoer har en fastsatt standard for størrelsen. Vet du hva den er? Evt. har du målebånd i nærheten? Det stemmer, det er satt en standard for slike. Skal straks måle den, så får du beskjed! Innmonteringsbredde, kun selve stereoen: 17,5cm. Selve fronten er ca 1,5 cm bredere. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Går da an å få en bilstereo inn i fronten på en kasse. Har sett et par-tre bilder av sånne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå