Pseudopod Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vel, Sony går jo faktisk med et dundrende underskudd, og har gjort dette de siste årene. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Folk har misforstått. Det er ikke facebook som skal legges ned, det er interessen for Internett som dabber av. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Folk har misforstått. Det er ikke facebook som skal legges ned, det er interessen for Internett som dabber av. Jeg opplever det motsatte; folk generelt er mindre sosiale, og benytter mer tid på internettet enn noen gang før. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Facebook og Sony skal legges ned, og den amerikanske regjeringen skal løses opp og slippe til et anarkistisk styre. Melkesjokolade har også blitt forbudt i Norge. 2 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det stod på internett! Det må være sant! 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Du kan jo eventuelt kjøpe opp Facebook om du henter millionene dine fra den nigerianske presidenten. Problem solved! I disse tider må jo Facebook være på tilbud! Kanskje de slenger med Twitter på kjøpet. Endret 30. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nei, verken Facebook eller Sony skal ikke legges ned. Alle som sier noe annet er enten teite eller troll. I see what you did there ಠ_ಠ 1 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Men Youtube skal legges ned! De har fjerna sosiale muligheter, strippa ned alle funksjoner (f.eks playlist kan bare sorteres etter når videoen ble lagt til, ikke alfabetisk), gjort alt grått, tatt vekk X-knappen osv osv... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Folk har misforstått. Det er ikke facebook som skal legges ned, det er interessen for Internett som dabber av. Jeg opplever det motsatte; folk generelt er mindre sosiale, og benytter mer tid på internettet enn noen gang før. Jeg opplever at folk er mer sosiale på Internett enn noengang før. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Wikipedia gir opp kampen mot Kvinneguiden Wikipedia skal legges ned, det er helt sant, siden det står på internett 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er det beste jeg har lest i dag. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nei!!! Facebook skal ikke legges ned Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg hørte leste på nett at de skulle legge ned hele norge, og sende oss alle til refleksjonskurs i Tibet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Nei!!! Facebook skal ikke legges ned Takk, Sherlock, vi hadde ikke fått med oss det enda. Endret 30. januar 2012 av Ar`Kritz 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Staten Norge skal legges ned tror jeg. Det er det eneste som ennå ikke er lagt ned her i landet. Så tar Sverige over så blir vi Vest-Sverige. hahahahahaahaha. Endret 30. januar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Staten Norge skal legges ned tror jeg. Det er det eneste som ennå ikke er lagt ned her i landet. Så tar Sverige over så blir vi Vest-Sverige. hahahahahaahaha. Det var en god ønsketenkning Kanskje vi kan få gode veier og normale fartsgrenser da. 3 Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 For å ikke snakke om 25% arbeidsledighet hos unge og medlemskap i EU 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Lærer man ikke kildekritikk på skolen i dag? 1 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har dere enda ikke hørt det? Internett skal jo legges ned!! Det er derfor viktig og lagre lesestoff lokalt og lett tilgjenelig, har hitil lastet ned 4% av internett. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Eg laster bare ned diskusjon.no. Det holder for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå