Zypod Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Når jeg skal drepe sjefen for Dark Brotherhood i mournhold skjer det noe rart. Akkurat når jeg skal til å drepe han, popper det opp en dialog om og om igjen (sier det samme hele tia i samma dialogen BLIR SPAMMA!!) Har prøvd alt mulig for å gå ut av dialogen, men det virker helt umulig.. Har prøvd og loade tribunal plugin'en på nytt uten virkning. Hva skal jeg gjøre? også en annen ting, hva gjør Sanctuary spellen?? ossen virkning gir den? Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 og en annen ting, jeg er medlem av house hlaalu og skal lage et stronghold... å kuana queen en som jeg skal cure for blight har jeg drept (gjorde det ganske tidlig i spillet). så jeg lurer på om noen kan console commanden til å få queenen tilbake? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Skalvise... Dette er en bug. Du har Bloodmoon også vil jeg tro. Det er en fix tilgjengelig for dette, den er ikke offisiell, men den fungerer (Har den selv) Jeg har ikke adressa tilgjengelig i hodet, men om du leter litt på de offisielle forumene, skal det være en link derifra ( http://www.elderscrolls.com/index.php ) Se etter fix'en på forumet. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Nå har Bethesda sluppet en Bloodmoon patch (Ja Bloodmoon, siden problemet bare oppstår kun når du har Bloodmoon & Tribunal), denne retter opp bl.a. dette problemet Direkte download her Patch notes her Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 og en annen ting, jeg er medlem av house hlaalu og skal lage et stronghold... å kuana queen en som jeg skal cure for blight har jeg drept (gjorde det ganske tidlig i spillet). så jeg lurer på om noen kan console commanden til å få queenen tilbake? placeatpc <navnetpådetduskalhatilbake> 1,1,1 Dette vil plassere det du vil ha frem rett forran deg. Jeg har og hatt problemer med dialogboksen som dukker opp. For meg har det holdt å enten trykke ok en haug med ganger eller loade siste savegame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå