mad_amd Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Lurer på hvordan folk bedømmer bilde- og lydkvalitet på opptakene sine. Det må da være stor forskjell dersom man enten ser og hører opptak Noen som vet mer? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Når jeg er ute å filmer tar jeg på meg et headsett, kobler (selvf.) til kameraet, så ser jeg i den høyoppløslige søkeren, ikke LCD skjermen. På noen billigkamera er søkeren dårligere enn LCD skjermen, stakkars folk! Ellers så ser jeg jo på klippet når jeg kommer hjem på pc-skjermen, men da er opptakene allerede gjort så tenker ikke så mye på å sjekke kvaliteten. Jeg er ganske kravstor fra første stund, så opptakene er som oftest bra. Hvis de ikke er og jeg ikke ser det før PC-skjermen må jeg da ut å ta dem på ny, evt. bare leve med det (da blir jeg litt sint ) Men som oftest er ikke dette noe problem. Bruk rett hvit-balanse hele tiden så kan du farge bildene senere under redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå