torbjornen Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Eg tolkar det slik at ein får inntil 50 kr. i månaden. Om eg forstår dette rett, så ser haken ut til å vere at einaste måten å få fyllt opp kontoen på (bortsett frå bonusbeløpet) er via eit fakturabasert abonnement frå One Call. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ja, Chili Mobil er dyre. Men med 500 kr. gratis på kontantkortet blir det likevel noen mnd. gratis mobilbruk Når 500 kr. er brukt opp porterer jeg videre til det som er billigst da. Har du lest alt når det gjelder de 500,- man får ? Man får 100,- per gang de første fem gangene man fyller på. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ser ut som i hvert fall chess ikke kommer til å kaste seg på bølgen og innføre månedsavgift, foreløpig, med mindre de lyger da.. Det foreligger ingen planer fra vår side å innføre faste avifter/minimumsfakturering på Chess Premium. Noe mer håndfast kan jeg desverre ikke gi, men det kommer ikke til å skje i år, og det er godt mulig at det aldri vil skje. Med fortreffelig høyaktelse, Deres meget hengivne Joachim, Chess kundeservice Lenke til kommentar
abrj Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Ser ut som i hvert fall chess ikke kommer til å kaste seg på bølgen og innføre månedsavgift, foreløpig, med mindre de lyger da.. Det foreligger ingen planer fra vår side å innføre faste avifter/minimumsfakturering på Chess Premium. Noe mer håndfast kan jeg desverre ikke gi, men det kommer ikke til å skje i år, og det er godt mulig at det aldri vil skje. Med fortreffelig høyaktelse, Deres meget hengivne Joachim, Chess kundeservice Chess gikk nettopp bort fra minstefakturering / minstebeløp på Chess Premium. Før var minstefaktureringen / minstebeløpet på kr. 39, men nå har de fjernet det Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Ser ut som i hvert fall chess ikke kommer til å kaste seg på bølgen og innføre månedsavgift, foreløpig, med mindre de lyger da.. Det foreligger ingen planer fra vår side å innføre faste avifter/minimumsfakturering på Chess Premium. Noe mer håndfast kan jeg desverre ikke gi, men det kommer ikke til å skje i år, og det er godt mulig at det aldri vil skje. Spørsmålet er om ein vanleg kundebehandlar er å stole på i eit slikt spørsmål. Med fortreffelig høyaktelse, Deres meget hengivne Joachim, Chess kundeservice Står det verkeleg dette i mailen frå Chess? Artig at kundebehandlarar i eit såpass seriøst selskap har humor. Eg byrjar å tenkje tilbake på då eg for nokre år sidan var Chesskunde, og det frå tid til anna kom tekstmeldingar med tilbod/reklame underskrivne med "Hilsen Idar Vollvik". Endret 19. mai 2012 av torbjornen Lenke til kommentar
Huni Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det nye abonnementet Chess Play er jo et veldig bra alternativ hvis du allerede betaler for Spotify preminum! 99 kr i mnd, inkluderer Spotify Premium, 500 MB, gratis ringing til alle andre med Chess eller 0,39 for min/oppstart/sms. NetCom har også inkludert Spotify i noen av sine fastpris abonnement... Lenke til kommentar
nojac Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det nye abonnementet Chess Play er jo et veldig bra alternativ hvis du allerede betaler for Spotify preminum! 99 kr i mnd, inkluderer Spotify Premium.... ....det første året. Deretter må du betale 99 kroner ekstra for Spotify. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Men da kan man også si opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå