akselme Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Må lage en powerpoint presentasjon på skolen hvor jeg fikk i oppgave å skrive om en familie som skal fra Levanger til Kristiansand. Turen dit er jeg ferdig med, også hotellet de skal oppholde seg på, men... Hva annet enn dyreparken er det egentlig "turister" eller folk på ferie kan gjøre der? Målgruppa er familier. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fint lite. Gå tur og bade. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Fint lite. Gå tur og bade. Da blir det 9 minutter om dyreparken og 1 min om bading. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg var med unga der i sommer og dyreparken kan man jo godt bruke 2-3dager i for å få med seg alt inkludert Kaptein Sabeltann. Men utenom dyreparken så er det ikke mye spennende å finne på i Kristiansand. Lenke til kommentar
Stabaek_fan Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Må lage en powerpoint presentasjon på skolen hvor jeg fikk i oppgave å skrive om en familie som skal fra Levanger til Kristiansand. Turen dit er jeg ferdig med, også hotellet de skal oppholde seg på, men... Hva annet enn dyreparken er det egentlig "turister" eller folk på ferie kan gjøre der? Målgruppa er familier. Reise med damptog på nedlagte Setesdalsbanen. Går fra Grovane stasjon (sørlandsbanen) like nord for Vennesla. En veldig koslig og familievennlig tur med gammelt damptog. Og så har du muligheten til å besøke kanonmuseet på Møvig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå