Cuneax Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Elbilenes svar på Transformers? Dette er en sammenleggbar bil Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Kommer aldri i masseproduksjon Men kul var den. Endret 26. januar 2012 av tommyb Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Har faktisk sett denne tankegangen i japanske konseptbiler en gang i tiden. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 så noe liknende på discovery for et år siden Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hehe, ser for meg noen prøver å parkere denne i en av de vanvittig bratte bakkene i bergen sentrum. Går sikkert fint helt til man slår sammen bilen, som reduserer stabiliteten og ojsann der ruller bilen ned baken, og da mener jeg ikke på hjulene Var unektelig tøft, har mange ganger kunne tenkt meg en pitteliten bil så jeg slipper å ta kollektivtransport og samtidig skape minst mulig trafikk og forurensning El-biler er fremtiden Endret 1. februar 2012 av DeepW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg