Daehli Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Er det mulig å bruke Win drivere i SuSE ved å bruke Wine eller noe? :-? Noen som vet om det er mulig å få drivere til Intel 1000CT (82562EZ) for Linux, og Radeon 9800pro drivere? Takker Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det går definitivt ikke an å bruke windows-drivere. Heller ikke i WINE siden wine når hardwaren via kernelen.... Lenke til kommentar
sth Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 wine har jeg ikke no peiling på , men sjekk http://www.scyld.com/network for drivere til nettverkskort på linux Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Takker og bukker for hjempen... Men jeg har alerede vær inne der og sett etter drivere. Finner bare den gamle versjonen av nettverkskortet..... Jeg begynner å se meg lei på MSI`s hovedkort pakker, Følger ikke med info en gang om nøyaktig hvilkene drivere man skal laste ned :-? Finner det på nettet men, men. ikke vits når Linux driverene bare en ilusjon i det fjærne. :o Får vel Google videre Lenke til kommentar
drall Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 LOL! Hva med å poste en bugreport på kernel-bugzillaen og skrive at linux mangler støtte for windows-drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå