Cuneax Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Aquavision lanserer ny serie med baderomsvennlige TV-er. Sjekk ut den vanntette TV-en Lenke til kommentar
baguett Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vanntett tv faktisk, ikke det mest nyttige som har blitt laget i menneskets historie for å si det slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Smart til spa osv, mener jeg. Hver sin målgruppe, du er kanskje ikke med i den, baguett. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Nytten er som behovet individuelt basert, at jeg ikke for øyeblikket har behov eller ønsker en slik tv gjør at jeg ikke nå forsvare å kjøpe den. Kanskje hvis jeg kjøper bolig med stort bad og badekar, boblebad og/eller badstu kunne det for meg vært greit å ha en tv som er vanntett som og kan brukes som speil i våtrommet. og da ville jeg valgt å benytte meg av en tv som var vanntett. Og vips så var det himla nyttig med en vanntett tv. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Yaaay! Endelig kan man ta med TV´n i badekaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå