Parafly Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har install. xp proff. på en maskin med Abit ka7-100 med 800 atolon cpu. xp starter og kommer inn til den fine grønne marken og så henger maskinen seg. restarter og kommer til samme plass gang etter gang. har reinstall ren instalasjon, men kommer til samme resultat.har tatt ut unødvendige kort, men samme resultat. win me har fungert uten probbl. maskin: 384 ram creativ128 lyd. ati rage pro agp 32mb nettverk SCSI kort Plextor SCSI brenner Creative dvd Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 14:32, Parafly skrev:.....har tatt ut unødvendige kort, men samme resultat. Prøv å ta ut alle kortene unntatt skjemkortet. Både nettverkskortet og soundblaster kortet er mulige syndere. Lenke til kommentar
walestr Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei Jeg har samme kort...med moddifisert bios riktignokk men jeg fikk det til greit.... Jeg hadde alle drivere klare, men trengte svært få trykkte F6 for instalere hpt 370 driver , men XP hadde selv fikk jeg beskjed om...alt gikk greit... Roger abit ka7-100 msi skjermk creative live ata raid 0 nettkort alt på plass ved instalasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå