GOKVELD Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Trenger noen billige gensere uten noe trykk\logo. Hvor får jeg tak i dette billigst? Endret 12. april 2012 av GOKVELD Lenke til kommentar
pakini Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Idag er jo basic klær et must hos alle, så Cubus, Dressmann ol butikker har massevis av enkle, billige svarte gensere Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) EDIT: Feil tråd x) Endret 2. november 2013 av Lindquist93 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Trenger noen billige gensere uten noe trykk\logo. Hvor får jeg tak i dette billigst? eBay. Se etter f.eks. Fruit of the Loom. e: her har du en selger som kun selger klær uten logoer osv. http://www.ebay.com/usr/blankshirts4u e2: burde sett at tråden var gammel. Endret 3. november 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jula har vanlige svarte gensere. Det er dog trykt JULA på venstre arm, men det kan du fjerne. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Trådstarter har sikkert funnet billige, svarte gensere uten trykk nå, siden tråden er fra januar 2012. Herregud, ass. Redigert: Nå stjal jeg visst gimmicken til han derre Jorgen. Jaja, får håpe at han ikke ser denne tråden. Endret 3. november 2013 av Mikachu Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Trådstarter har sikkert funnet billige, svarte gensere uten trykk nå, siden tråden er fra januar 2012. Herregud, ass. Redigert: Nå stjal jeg visst gimmicken til han derre Jorgen. Jaja, får håpe at han ikke ser denne tråden. Jeg ser alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå