Valldemar Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Heisann.. E nettopp kommet hjem etter ei ukes ferie.. Og nån samboera av mæ har brukt maskin min flittig mens æ va bort.. Selvfølgelig så fungere ikke ting og tang som det skal Tok ut hardisken før æ reiste, da æ hadde bruk for den i ferien.. Samboeran mine kjørte i en anna Hardisk og installerte og styrte.. Når æ kom hjem så røkka æ ut den skjetne 20gb barracudaen og satt inn min egen 120g western disk.. Alt så låvannes ut helt tell Windows va ferdig og loade.. (xp).. Da fikk æ momentant Black screen og maskin boota sæ kort tid etter.. Fant ut etter hvert at når æ disabla skjermkortet mitt(nvidia Geeforce4 TI 4200) i sikkerhetsmodus så klarte maskin å starte opp som normalt.. Men med en gang æ enable skjermkortet så snapse maskin.. Avinstallere æ display drivern min så starte Windows også opp som normalt, helt tell æ har lagt inn en driver.. Uansett korsn vel å merke.. Har prøvd å formatere uten hell... Men plutselig så så æ nå interessangt mens æ dreiv å rota.. Går æ inn på display properties--->Advanced--->Adapter--->Properties--->Resources får æ opp masse konflikt greier... (Vgasave Properties) Conflicting device list: Input/Output Range 03B0 - 03BB used by: Intel® 82845G/GL/GE/PE/GV Processor to AGP Controller - 2561 Input/Output Range 03C0 - 03DF used by: Intel® 82845G/GL/GE/PE/GV Processor to AGP Controller - 2561 Memory Range 000A0000 - 000BFFFF used by: Intel® 82845G/GL/GE/PE/GV Processor to AGP Controller - 2561 Blir dokker ekspertan klok av det her?? Plz hjelp!! Hvis ikke så blir æ nødt tell å skjær haue av dem der jævla samboeran mine!! På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Installer HK drivere på nytt, det er feil med adressering av resursser Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Hjalp ikke det nei.. Prøvde å legg inn driveran til hovedkortet på nytt... Enda en gang vel å merke.. Gjorde seff det når æ formaterte... :-? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Har dokke hatt tordenvær norpå ? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Har samboerene dine rota i BIOS? IRQ konflikt kanskje? Du kan jo prøve å resette cmos, eller laste inn failsafe settings. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 OFF topic : du driver vel ikke med bigami der oppe ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 NForce 2 hovedkort hater Detonator drivere hvis det ikke er Service Pack 1 tilstede. Aner ikke om du har noe av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå