karoald Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nordlys over Sunnmøre 3 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Mykje gale her-men morro å prøve dette også--ein treng øving i denne sort fotografering og-planlægging er viktig-her er ikkje mykje planlagt-det kom brått på Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Heldige dere som får oppleve lysshowet. Har selv aldri fått denne muligheten, men en vakker dag..kanskje. Imponerende fargeskue. Jeg ser du har endel strølys i bilde og tror det kan være en fordel å planlegge lokasjonen for nettopp å unngå tilleggslys på denne typen foto, så sant det er mulig. Flott! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 fantastisk 6er,smil Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Flott fargerspill på himmelen. Den lyse forgrunnen kan jo dempes ned og da tror jeg inntrykket blir mer dramatisk. Kanskje prøve og unngå hus med lyset på inne. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nydelig.Pirket får bli noe hardt lys i vinduer;) Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Veldig flott dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg