Redaksjonen. Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kilder hos Apples fabrikant sier produksjonen nå gires opp. ? iPhone 5 kommer til sommeren Lenke til kommentar
Populært innlegg Newton Skrevet 26. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2012 I relaterte "nyheter" ryktes det at julen kommer i desember, og at det er muligheter for snø... Ærlig talt, jeg synes slike artikler er totalt intetsigende, og frykter at det blir en serie slike spekulative rykter og påfølgende dementier utover. 10 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hohei, 6mnd med minispekulasjoner og rykter. Eierne til tek.no burde ta seg betalt for promotering av i-Duppedittene til Apple.... 1 Lenke til kommentar
seraphius Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 more icrap for "i think it will come" crowd 1 Lenke til kommentar
tkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Skjønner ikke hvorfor man kaller den iphone 5 når det blir 6. generasjon iphone... Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bredere og lengre enn dagens iPhone 4? Jaggu godt jeg har bestilt en Iphone 4s, ønsker overhodet ikke noe større mobil. Til det har vi lesebrett. Nå som gode gamle Steve er borte er det tydelig at de i stedet følger etter konkurrentene i stedet for å følge Steve's visjon. Nedover det går. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Skjønner ikke hvorfor man kaller den iphone 5 når det blir 6. generasjon iphone... Så du mener man skal gå fra iPhone 4S ---> iPhone 6? Men jeg ser hvor du vil hen. Kanskje Apple kutter nummereringen fra neste iPhone av? Endret 26. januar 2012 av Mala Lenke til kommentar
SupI Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bredere og lengre enn dagens iPhone 4? Jaggu godt jeg har bestilt en Iphone 4s, ønsker overhodet ikke noe større mobil. Til det har vi lesebrett. Nå som gode gamle Steve er borte er det tydelig at de i stedet følger etter konkurrentene i stedet for å følge Steve's visjon. Nedover det går. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1383127 Stor skjerm har nesten bare fordeler. Og i iPhone 4S ville du fått plass til en 4"-4,2" tommers skjerm uten å endre størrelsen. De følger etter de andre, og de andre følger det folk vil ha. Folk vil ha større. 3,5 er for lite... 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg gleder meg til å se hva de har laget, men hvis de ikke kutter ut iTunes, så har jeg nok kjøpt min siste iPhone. Nå er jeg nemlig lei av alt styret med iTunes hver gang jeg skal legge til musikk. Har hatt iPhone siden 2007, og det får holde. Med inntoget av nettbrett, så kommer nok mobilbruken min til å endre seg og derfor også hvor mye penger jeg er villig til å bruke. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg gleder meg til å se hva de har laget, men hvis de ikke kutter ut iTunes, så har jeg nok kjøpt min siste iPhone. Hvordan vil du legge inn musikk? Det finnes flere alternativer til iTunes, i tillegg til at du kan droppe å bruke den innebygde musikkavspilleren og heller bruke tjenester som Spotify. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Drag and drop hadde vært å foretrekke. Jeg vil ikke måtte ha et program som iTunes installert for å legge til musikk. Jeg har forsøkt en del av alternativene, men mange av dem er like kjipe som iTunes, enkelte har bare ikke virket og en del krever at iTunes er installert. Jeg tipset amobil om å skrive en artikkel om alternativer til iTunes etter iOS 5 medførte at man ikke lenger trengte en PC/Mac med iTunes for å aktivere. Jeg hadde håpet de kanskje visste om noen alternativer til iTunes som var bedre enn de jeg har testet. Spotify på mobil har jeg faktisk ikke prøvd. Akkurat nå bor jeg i Danmark i forbindelse med studier, og datatrafikk via Netcom er alt annet enn gratis. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bruk spotify og gjør spillelister offline tilgjengelc når du er på wifi. Men det er jo opp til hver enkelt og dets behov. Jeg har i allefall ikke hatt musikk, utenom spotify, på mobilen på lang lang tid. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hm, jeg skal gi det et forsøk! Takk for tipset. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Bredere og lengre enn dagens iPhone 4? Jaggu godt jeg har bestilt en Iphone 4s, ønsker overhodet ikke noe større mobil. Til det har vi lesebrett. Nå som gode gamle Steve er borte er det tydelig at de i stedet følger etter konkurrentene i stedet for å følge Steve's visjon. Nedover det går. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1383127 Stor skjerm har nesten bare fordeler. Og i iPhone 4S ville du fått plass til en 4"-4,2" tommers skjerm uten å endre størrelsen. De følger etter de andre, og de andre følger det folk vil ha. Folk vil ha større. 3,5 er for lite... Stor skjerm har store ulemper også. Telefonen blir stor: Tar større plass i lomma, og vanskeligere å nå ikoner rundt på skjermen med en hånd. Hvor har du det fra at "folk vil ha større"? Endret 31. januar 2012 av Pjassop 2 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Fra den delen av markedet som ser opp og ikke ned på sin iPhone hele tiden. Og stor skjerm betyr ikke større mobil. Som sagt har iPhone plass til mye større skjerm enn nå uten å forandre på de ytre målene for mye. De kan også gjøre selve telefonen større all over, men fjerne den (min mening) harrye sølvplasten rundt kanten, og ha enda mer plass til skjerm (sølvkanten stikker ikke så mye ut som jeg først tenkte meg). De trenger heller ikke 1cm opp til høyttaler fra skjerm, samme med den store knappen. Endret 26. januar 2012 av Jakke Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Sølvplast rundt kanten? Er det antennen du snakker om? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1383127 Iphone 4S ville du fått plass til en 4"-4,2" tommers skjerm uten å endre størrelsen. Stor skjerm har store ulemper også. Telefonen blir stor: Tar større plass i lomma, og vanskeligere å nå ikoner rund tpå skjermen med en hånd. Hvor har du det fra at "folk vil ha større"? 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Er det slik at Apple skal ha en kind of pressekonferanse, husket ikke hva det het men slik at man presenterer nye ting i dag ? Håper de avslører neste iPad 3 og kanskje neste iPhone og en ny MacBook Endret 26. januar 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Overskriften burde vært: "Klikk på overskriften for å gi oss flere pageviews og annonseinntekter og les litt gammelt nytt om iPhone i samme slengen" Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvor har du det fra at "folk vil ha større"? En tråd der argumentasjonen for hvorfor skjermene blir større er syltynn;) Det konkluderes med at siden Android lager større skjermer, så er DET rett, fremfor å spørre seg om hvorfor Apple IKKE gjør det selv om de har mulighet. Trenden er uinteressant her, nøkkelspørsmplet er hvorfor noen (apple) aktivt velger en annen vei? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg