A E S T H E T I C Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei, jeg merka i dag at min Razer Deathadder Respawn har blitt litt tregere enn før, vet ikke hva som har skjedd. Installerte driveren i går, og da jeg våkna i dag så var den tregere, ikke merkbart på skrivebordet men i spill så var den veldig mye tregerere, synd fordi at jeg hadde en fast "Sensitivity" på musa, å nå må jeg skifte på alt jeg har. Hva er problemet? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Har prøvd å endre windows mouse settings, men ikke noe suksess Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 ANSWEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 takk for svar. formaterer og reinstallerer pcen nå. Jævla bra folkens. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 omgggg Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Forever Alone? Endret 27. januar 2012 av Henning- Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Forever produktiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå