Joachim_F Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Virtuell romantikk på Valentinsdagen. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tips til Gamer.no: Det er irriterende at bilder er like små i orginal size. Liker mye bedre å kunne trykke på dem og få et stort bilde. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg gifter meg lett med en eller annen dude/dudette den dagen hvis jeg er online. Skal ihvertfall prøve. Må no være litt morsomt å tenke på at man er i Guinness selv med tusen andre. Hvis noen vil fri så er jeg på Icewatch serveren hehe Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Tips til Gamer.no: Det er irriterende at bilder er like små i orginal size. Liker mye bedre å kunne trykke på dem og få et stort bilde. Når du klikker på et bilde får du originalstørrelsen. I dette tilfellet er originalstørrelsen knøttliten, fordi det var det jeg fant på spillets nettsted. Ønsket et bilde som hadde noe med bryllup å gjøre, ikke bare et tilfeldig bilde fra spillet. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv? Er vel ett fett hva de gjør når de først er inne i spillet? ingen forskjell på vi som levler eller de som "gifter" seg. Så alle som spiller Sims er patetiske? 2 Lenke til kommentar
Tshakko Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv? *Sukk....* Kan du definere hva du mener med "å ha et liv"? Hørt om relativitetsprinsippet? Lenke til kommentar
n0s Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Målet er å vise hvor patetiske folk kan bli som ikke har noe liv?*Sukk....*Kan du definere hva du mener med "å ha et liv"?Hørt om relativitetsprinsippet? Noen mennesker sitter med "jeg har alltid rett og andre har alltid feil"-prinsipp hardkodet i hodet. Dette er mennesker som ikke godtar at forskjellige mennesker liker forskjellige ting. Don't feed the troll 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå