Kessler Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) CPU'en er en AMD Phenom II X4 940 Black Edition og Skjermkortet er en XFX Radeon HD 5870, og jeg vil kjøpe nye luftkjølere til begge (de har stock), for å få overklocka litt samt kanskje få ned lyden. Har sett på litt forskjellig og siden kabinettet har plexiglass og derfor er beist som Noctua NH-D14 uaktuelt samt at det er i toppen av budsjettet mitt. Dette er det jeg har funnet: Til Skjermkort: Artic Cooling Accelero Xtreme GTX Pro Til CPU: Cooler Master Hyper TX3 Cooler Master Geminii S Noctua NH-C14 Litt vell dyr... Kabinett: "Silver Stone: Raven 2" om det har noe å si. Takker for alle forslag på andre kjølere, vannkjøling er uaktuelt i denne runden Endret 26. januar 2012 av Traskelabb Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Den du har funnet til GPU er for GTX 200-kortene tydeligvis. http://www.dustinhome.no/arctic-cooling-accelero-xtreme-5870/product/5010393520?intcmp=searchProvider_dacsa Angående CPU-kjøler hadde jeg gått for en av disse. FRIO A70 Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Blir nok en av de for CPU, og takk for at du retta meg på GPU-kjølern, den riktige vises ikke i prisguide Endret 26. januar 2012 av Traskelabb Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 du trenger ikke så ha sa heftig GPU kjøler det holder med en accelero S1 så kan du slenge en vifte på den. kjøler helt enormt bra. eller den med vifter på som her http://www.dustinhome.no/arctic-cooling-twin-turbo-pro/product/5010371790?intcmp=searchProvider_dacsa Når det gjelder CPU så er det lite og ingen ting som slår Noctua NH-D14 Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Bestilt Twin Turbo og A70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå