Odesseiron Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Utvidelsen Riders of Rohan øker også høyeste erfaringsnivå til 85. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Oi! Kanskje det er nok til at jeg tester det igjen, etter F2P så ble det litt for "mye".. Har lifetime subscription, så alt jeg trenger er jo bare pakka isåfall. Rise of Isengard gadd jeg aldri å teste faktisk =/ Kanskje på tide å se hvordan Heroes of Eriador har det 1 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 forbanna møkkaspill. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 forbanna møkkaspill. Hver sin mening Jeg liker spillet. Spilt det siden launch og holder på fortsatt.. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 LOTRO i seg selv er et fint MMO spill, synd at det tar opp så forbanna mye tid. En rekker nesten ikke å ha jobb og sosialt liv om man skal ha noe ut av dette spillet.. Endte med at jeg ga opp hele greia for over et år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå