fredped Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jubelys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Asbjørn Pettersen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg synes at du gjør en flott jobb som motiv:) Jeg tror at en rett horisont kunne løftet bildet;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Rett opp den skjeve horisonten og inntrykket blir bedre. Synes forøvrig det funker med den poseringen der forran. God 3'er på dette (som heves til 4'er med rett horisont og svart bakgrunn)... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 enig m rette opp og så kanskje fått dempet det lyse parti på bena,ellers synes jeg dette var det mest kreative og utrolig bra motiv og likte veldig godt det m den personen i front,vakkert det nordlyset,det må jeg oppleve.... 5 fra meg,smil og godt jobba Lenke til kommentar
fredped Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Takk for tilbakemeldingene! Er litt redd for å ødelegge "ringen" på nordlyset med å rette opp horisonten. Har også trålet frem og tilbake for å finne ut hvordan man endrer bakgrunn uten å bli noe klokere... Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg