AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei og hopp. For litt siden traff jeg en jente ute på byen som jeg virkelig kom godt overens med. Jeg hadde noe kjenskap til henne fra før, men aldri nok til å kunne kalle henne en bekjent. Uansett så sov hun over hos meg et par ganger og vi hadde veldig god kjemi og mye til felles. Dessverre så skulle hun bare et par dager senere ut å reise i 6 måneder. Det høres kanskje teit ut, men jeg klarte å forelske meg i henne på de få dagene vi var sammen, men jeg ville ikke gjøre noe med det fordi hun skulle ut å reise og jeg visste at det ville vært dumt av meg å stupe i noe som kunne gjort reisen hennes forferdelig. Nå er hun langt unna, og vi har litt kontakt enda, men jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre videre. Blir det teit av meg å fortelle at jeg er forelska i henne? Vil ikke legge på henne noe ekstra stress å tenke på mens hun er borte, men for meg så er det også kjipt å måtte holde det inne. Dessuten så vet jeg ikke hva hun føler, de dagene og kveldene vi hadde sammen var fantastiske, men hun skal jo være borte i 6 måneder. Jeg hadde likt å startet noe når hun kommer tilbake, men jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig når jeg har kjent henne så lite som jeg har. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Bør jeg fortelle henne hva jeg føler? Setter pris på alle svar Postet av anonym: d24baec2eb0dd6fe558a30e01b30b95c Lenke til kommentar
Rexyx Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bare pøs på med følelser, gråt en ELV av kliss til dama! Om hun liker deg tar hun det kanskje positivt Hvis ikke, så slipper du å tenke mer på det Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Du kan jo eventuelt nevne at du har en form for følelser for henne, og at hvis hun vil - så kan dere prøve å se om det er noe dere kan bygge på når hun kommer tilbake hvis det blir for vanskelig for henne (eller deg) på dette tidspunkt da hun befinner seg langt borte? Seks måneder går egentlig utrolig fort, så jeg ser ikke noe problem i å i det minste prøve 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå