paithlezz Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Ser dette bra ut? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1041730&su=8D400A32-2E23-4540-A5B2-762BB98EE56D Har ssd, hdd og psu fra før, og får låne et skjermkort av en kompis. Har også 2 brikker av samme ram liggende slik at jeg får 8gb. Skal kjøpe et high end skjermkort senere i vår, når kommer første modellene fra kepler ut? Hvis det blir lenge til, er det 7970 som er å satse på, eller et gtx 580 brukt eller på tilbud? Liten, clean, stillegående og kraftig er stikkord på pcn her. Derfor valgte jeg kabinettet. Det har fantastisk termiske egenskaper, og ser bra ut. Har også tenkt litt på fractal design arc mini, men tror nok jeg går for silverstone kabinettet:) Endret 26. januar 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ser bra ut det der. Nå vet ikke jeg de nøyaktige målene for det kabinettet, men du bør kanskje sjekke hvor langt skjermkort det er plass til da de kraftigste kortene har en tendens til å være ganske lang. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) se på: Så her tviler jeg på plass er noe problem. Muligens harddiskplassen blir litt i veien hvis skjermkortet har bare en kjøler, dermed kan skjermkortet bli varmere. Nvidia GTX 600 serien kommer muligens til sommeren, så skal man ha det beste skjermkortet er nok HD 7970 muligens det som er mest fremtidrettet per dags dato. Men husk det kan godt tenkes prisene vil falle når nvidia kommer, sånn sett er det pris man er opptatt av er det nok lurt å vente litt. Endret 26. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Ser bra ut det der. Nå vet ikke jeg de nøyaktige målene for det kabinettet, men du bør kanskje sjekke hvor langt skjermkort det er plass til da de kraftigste kortene har en tendens til å være ganske lang. Kabinettet har plass til både 6990 og gtx 590. se på: Så her tviler jeg på plass er noe problem. Muligens harddiskplassen blir litt i veien hvis skjermkortet har bare en kjøler, dermed kan skjermkortet bli varmere. Nvidia GTX 600 serien kommer muligens til sommeren, så skal man ha det beste skjermkortet er nok HD 7970 muligens det som er mest fremtidrettet per dags dato. Men husk det kan godt tenkes prisene vil falle når nvidia kommer, sånn sett er det pris man er opptatt av er det nok lurt å vente litt. Hvordan blir det varmere tenker du på? Kabinettet har et motsatt design enn vanlige kabinett, så hvis kortet bare har en vifte blir ikke den å komme på motsatt side av harddiskburet da? Har hørt folk sier det har ekstremt bra temperaturer på skjermkort også, ikke bare cpu, så regner vel med det ikke skal bli noe problem. Vil helst ha hdd buret i. Endret 26. januar 2012 av paithlezz Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 faen skal du med mini tower??? kjøp heller http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602546 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 faen skal du med mini tower??? kjøp heller http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602546 la meg jette... ha en mindre PC som tar mindre plass? 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) faen skal du med mini tower??? kjøp heller http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602546 la meg jette... ha en mindre PC som tar mindre plass? Ganske bra svart:) Dette har faktisk plass til mer av hardware, større skjermkort, flere hdds, og bedre temperaturer enn mange mid towers, pluss at det er lite og ser bra ut:D og edit: det kabinettet du linket ser faen ikke ut Endret 26. januar 2012 av paithlezz 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå