hidar Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg er ikke helt sikkert at denne emne passe akkurat her eller ikke. Jeg skal flytte til Trondheim på juni månen, og skal bo der. Jeg har aldre vært der, og jeg er ganske redd å flytte i et sted som jeg har ingen kjenn, og er vanskelig å gjøre alt selv. Jeg skal skaffe meg en hybel der. Kan dere gi meg råd om hva jeg bør gjøre først? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Idno orientere deg hvor forskjellige ting i byen er. Skal du studere? Finne ut hvor campus er, bokhandel etc. Lenke til kommentar
hidar Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, jeg skal studere på videregående skole. De som kommer fra Trondheim, jeg vil gjerne høre hva de vil si om skolen osv? Det er veldig vanskelig, være så snill hjelm meg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Skal du begynne på skole, ordner venner seg selv Men uansett er det jo bare å sjekke om det finnes klubber med samme interesser som du selv har. Bor ikke i byen selv, men har foreldre som bor der, og det er en veldig flott by! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja, jeg skal studere på videregående skole. De som kommer fra Trondheim, jeg vil gjerne høre hva de vil si om skolen osv? Det er veldig vanskelig, være så snill hjelm meg. Hvilken skole skal du gå på? Trondhjem er en stort sett fin by, om enn kald og jævlig om vinteren. Samt grå. Alt for få parker i sentrum, og alt for få vakre trær. Lenke til kommentar
hidar Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Hvilken skole skal du gå på? Trondhjem er en stort sett fin by, om enn kald og jævlig om vinteren. Samt grå. Alt for få parker i sentrum, og alt for få vakre trær. Jeg skal gå på Charlottenlund VGS. Grunnen at jeg vil gjerne flytte der er taekwon-do. Jeg vil gjerne blir bedre på taekwon-do og fine meg nye venner . Jeg bor nå i en liten landsby som har bare 2 tusen innbygger og jeg synes det er alt for få folk her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ah, Charlottenlund. Virker som en grei skole det. Kjenner noen kids som går der. Lenke til kommentar
hidar Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg kjenner nesten ingen person som bor i Trondheim. Jeg kjenner heller ikke noen som går på skole der, men jeg tror jeg kommer å bli kjent med mange. Jeg håper jeg kan utvikle meg der Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Prøv og finn deg hybel på Jakobsli/Charlottenlund/Brundalen så blir det kort vei til skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå