Nutcracker Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Tenkte på å kjøpte GP32, men blir mye penger hvis jeg også må betale moms når pakken kommer til norge. Fortell meg gjerne om deres erferinger med butikken. Hvordan det gikk med bestilling og kundebehandling ved feil o.l. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har ikke erfaring med gbax.com, men jeg kjøpte min her. Det er en butikk jeg vet er veldig seriøs og har god service. GP32'n brukte kun 3 dager fra Hong Kong til Trondheim med billigste fraktalternativ! Et tips; kjøp versjonen med opplyst skjerm selv om den koster litt mer. Edit: Det eneste jeg betalte utenom oppgitt pris var ca. 100,- i frakt. Alt i alt kom det på ca. 1800,- 128MB minnekort kjøper du i Norge til rundt 300,- Lenke til kommentar
Smurfi82 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvilken butikk i Norge var det du kjøpte fra ?? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvilken butikk i Norge var det du kjøpte fra ?? Det finnes nok ingen butikker i Norge som selger den. Importerte min fra Hong Kong (se linken i min forrige post). Er både enkelt og raskt å bestille derfra. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hva er gp32 da en slags konkurent gba greie eller hvem lager spill til den da og hva er fordelen med den maskina da? bare lurer lissom Lenke til kommentar
beeed Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har ikke erfaring med gbax.com, men jeg kjøpte min her. Selger de ikke PAL-spill der, eller er det bare jeg som har missforstått? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hva er gp32 da en slags konkurent gba greie eller hvem lager spill til den da og hva er fordelen med den maskina da?bare lurer lissom Det er en 32bits håndholdt konsoll på linje med GBA.. Hvem som helst kan lage spill til den, men de fleste offisielle spillene er foreløpig kun på Koreansk. Jeg har ikke erfaring med gbax.com, men jeg kjøpte min her. Selger de ikke PAL-spill der, eller er det bare jeg som har missforstått? Det er ikke forskjell på soner på GP32. Det er de samme enhetene uansett hvor du kjøpre de (og følgelig de samme spillene). Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hva er vitsen med å kjøpe den da? Finnes det noen bra spill til den? Så litt rå ut, men jeg vet ikke helt om det er så lurt å kjøpe sånne jalla-produkter uten noe profilering, markedsføring eller suport i Norge. Det er bare et eller annet som sier meg at det ikke er så mange bra spill til den. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hva er vitsen med å kjøpe den da?Finnes det noen bra spill til den? Les selv: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1544 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg kjøpte min GP32 fra GBAX. Der trakk de fra engelsk moms, + at UPS ikke la til norsk... Bestilte ca. halv fem om ettermiddagen, fikk den levert før 10 neste morgen på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå