Richard91 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 de siste mnd har bilen "hostet" unormalt mye på lavt turtall. nesten som om den går tom for bensin, men ikke "helt" det samme. men idag så holdt den på 500 rpm en liten stund og motor lampen lyste en liten stund før den stoppet å lyse, klarte nesten ikke å få bilen igang. under toppdelen av motoren så er det en kontakt som jeg har hatt litt problemer med i det siste. bilen er en opel astra f car 95 model. x16xel motor. trenger helst svar fort da jeg trenger den i jobb sammenheng. mvh Richard Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hadde samme problemet med en bil jeg eide før, men det kom av fuktighet i en fordeler som skjedde etter en bilvask. Har hatt lignende symtom når det var hull i en luftslange. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Høres ut som tenningsfeil. Ville tatt løs fordeleren og sjekket den for fukt/kondens. Sjekk plugger for deefekter i ledningsnettet der, også ta en pluggtest. Om det var spesielt fuktig eller kaldt den spesifike dagen kan ha stor betydning, prøv igjen i morgen Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 å gamle er pluggene? sliter du alltid med det, eller bare noen ganger? kan du skru? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Når jeg hadde fukt i fordeleren begynte den å hoste så snart den ble varm, ellers ikke noe problem. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kan vel si at jeg hadde samme problemet i en Ford Focus og det forsvant etter bytte av plugger og pluggledninger for mindel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå