asdfasd Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Har tenkt meg ny skjerm og valget står mellom: Fujitsu 19" X19-1 til 4695,- og Hitachi 17" CML175SXW til 5053,- Kommer til å se på film, spille (både FPS og strategi) og lage filmer/animasjoner i flash. Vet at Hitachien har lavere (16ms) responstid enn Fujitsuen (25ms) men vil samtidig ha stor skjerm. Tar gjerne imot forslag til andre,bedre skjermer, øvre pris grense er 5000. Takker Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg selv har denne, og er strålende fornøyd med den med tanke på lav pris. Var skeptisk med tanke på at den kostet så lite, men etter å ha testet den hos noen andre som hadde samme, var det ikke tvil i mitt sinn... Men skal du bruke mye penger, så for all del, velg noe annet... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 DynaFlat er jukse flatscreen, ikke kjøp det. Gå for en 19", du kommer neppe til å angre...om den er dårlig så har du kjøpsloven på din side så da er det bare å få den avgårde i retur og finne no bedre Lenke til kommentar
shahin Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Prisen på 19" har gått ned kraftig siste mnd'er. Hva med å vente og se prisen på Samsung Syncmaster 192T f.eks. Dette blir jo en kongeskjerm som bl.a. slår den kjente modellen 191T på funksjoner og design. Ellers er det STOR forskjell på 17" og 19", 2" er veldig mye... Dette kan du jo selv se i en butikk, f.eks. El-kjøp. Ville heller kjøpt 19", selv om dette evt. innebærer at du må vente med kjøpet pga penger/prisfall o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå