Sitronade Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Har laget 2 humoristiske filmer med et par venner. Vi er glade i å lage mat og filmet dette uplanlagt og på sparken. Er klar over at det er mye jeg kunne gjort for å bedre filmshots, men men. Det er ikke noe for seriøst prosjekt. Hva synets dere om ideen? Er dette underholdende? Og nei dette er på ingen måte kopi av Epic Meal Time. Jo, de lager mat, men vi prøver å lage noe som er spiselig. Takk for alle svar. Konstruktiv kritikk er godt mottatt. 2 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg så bare legendary steak sandwich. Soft flora er ikke ordentlig smør. ;P Men når jeg så dere faktisk hadde fletta bacon(!!!!!!!!!) er det kanskje greit å holde den så mager som mulig ellers ;P Filmteknisk var den gøy, artig måte dere presenterte ingrediensene på. Stilig!!! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Anbefaler å se episode 2, den er ikke like lang, mindre kjedelig og mer dynamisk. =) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg lukket fanen på video nr. 2 etter tre sekunder med den engelske fortellerstemmen, slik voiceover fungerer aldri med mindre den engelske uttalen er 110% perfekt. Jeg likte klippet med knivene og stekespaden som ble holdt i været i den første videoen dog. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg lukket fanen på video nr. 2 etter tre sekunder med den engelske fortellerstemmen, slik voiceover fungerer aldri med mindre den engelske uttalen er 110% perfekt. Jeg likte klippet med knivene og stekespaden som ble holdt i været i den første videoen dog. Enig med deg der, samt fargestikket i begynnelsen, video 1 trigget smaksløkene mine da. Er en kløpper på å fikse forskjellige selfmade burgere og fikk et par ideer her, hva med en oppskrift på dressingen dere brukte i video 1 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Likte film nummer en. Bra! Men gidder ikke se nr 2 i kveld. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Som du sier selv,det meste tatt på sparket,da blir det sjelden supert filmteknisk. Når det er sagt så liker jeg ideen dere har funnet på i farta. Hadde dere planlagt så tipper jeg at det ville blitt enda bedre,men bevares det meste er gjort på en kul måte. *Fikk jævlig lyst på en legendary steak sandwich da... Edit: Faens filmer,jeg mekker meg en hjemmelaget hamburger til kvelds! Endret 25. januar 2012 av sykkeliten 2 Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg lukket fanen på video nr. 2 etter tre sekunder med den engelske fortellerstemmen, slik voiceover fungerer aldri med mindre den engelske uttalen er 110% perfekt. Jeg likte klippet med knivene og stekespaden som ble holdt i været i den første videoen dog. Enig med deg der, samt fargestikket i begynnelsen, video 1 trigget smaksløkene mine da. Er en kløpper på å fikse forskjellige selfmade burgere og fikk et par ideer her, hva med en oppskrift på dressingen dere brukte i video 1 Enig med dere begge om at voiceoveren er litt "cheesy". Er veldig fersk på audiobehandling, og fant kanskje ikke den rette personen. Angående dressingen så lager vi denne ofte med mange variasjoner. Er ikke noe bestemt på hva vi putter oppi. Det jeg kommer på i farta er: Majones, rømme, mais, finhakket løk og hvitløk, caynepepper og andre krydder etter smak. Denne gangen prøvde vi med finhakkede sylteargurker og ferske jalapenos i tillegg. Rett og slett alt man finner i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Plutselig var den brødskiven med nugatti jeg spiste ikke så god lenger... 4 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jævlig fett mekka. Litt for mye smør og kalorier da Jobber du med mat eller sitronade? Veldig profft utført. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Takk for positive tilbakemeldinger. Nei, jobber ikke med mat. Er bare veldig glad i mat Hver gang jeg og kompisen møtes kommer ideene. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Angående dressingen så lager vi denne ofte med mange variasjoner. Er ikke noe bestemt på hva vi putter oppi. Det jeg kommer på i farta er: Majones, rømme, mais, finhakket løk og hvitløk, caynepepper og andre krydder etter smak. Denne gangen prøvde vi med finhakkede sylteargurker og ferske jalapenos i tillegg. Rett og slett alt man finner i kjøleskapet. En dressing jeg lager til rødt kjøtt er: en boks Crème Fraîche, 1 pose ekte majones, 10/12 ordentlige dryss med Knorr aromat, en bunt med gressløk og salt/pepper etter smak, ta gjerne også et par tre teskjeer sitronsaft oppi også, det går an og bytte ut Crème Fraîche/majones med lettprodukter eventuell bruke rømme. Bruker dette oftest med biff/bakt potet. Pleier også å lage coleslaw til burgere etter en tur til en burgersjappe i Halden Endret 26. januar 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Den dressingen hørtes fryktelig god ut. Takk, den skal prøves Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Den dressingen hørtes fryktelig god ut. Takk, den skal prøves Du får gi en tilbakemelding hvis du tester dressingen uansett om den faller i smak eller ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Det så godt ut! Likte første videoen, ser den andre i morgen. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvis noe er verdt å gjøre, er det verdt å gjøre skikkelig, dette faller helt igjenom... LETTmajones?!?! 2 Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 ute nå, for intereserte! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) --- Endret 5. februar 2012 av Sitronade Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har laget 2 humoristiske filmer med et par venner. Vi er glade i å lage mat og filmet dette uplanlagt og på sparken. Er klar over at det er mye jeg kunne gjort for å bedre filmshots, men men. Det er ikke noe for seriøst prosjekt. Hva synets dere om ideen? Er dette underholdende? Og nei dette er på ingen måte kopi av Epic Meal Time. Jo, de lager mat, men vi prøver å lage noe som er spiselig. Takk for alle svar. Konstruktiv kritikk er godt mottatt. Stilig Er en annen versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå