Pozzolan Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Oppretter denne da det virker som om det er litt juridisk interesse rundt dette emne. Hele saken kan leses her. Kort og godt innfører Nextgentel nå et månedlig gebyr for leie av router/modem så altså er obligatorisk. Hvordan virker dette på produkter med bindingstid? I mitt hode er man nemlig låst til avtalt pris i x antall måneder før man kan gjøre forandringer. Ta for eksempel denne brukeren: ren nysgjerrighet;jeg signerte NGT abbonement for 1 mnd siden.kan dem øke prisen med en gang eller må dem vente en gitt tid før dem kan øke? Håper på svar med juridisk bakgrunn! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har hatt samme sak angående Dagens Næringsliv. Og konklusjonen var at man må sjekke avtalevilkårene. Den naturlige løsningen er at man skal ha mulighet til å velge om man ønsker å fortsette kundeforholdet eller si det opp dersom man også får prisøkningen. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 http://www.digi.no/888156/nextgentel-kunder-forbannet-over-prisokning "Det sistnevnte ser det ut til at selskapet har innsett, for i et svar til dette innlegget skriver NextGenTel at de av kundene som er innenfor bindingstid, er fristillt fra denne om de ønsker å si opp innen den 1. mars." Så her er det bare å si opp abonnementet asap folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå