-Just-Me- Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei! Kom hjem i går på perm, og vi har nå fått fibernett. Den stasjonære pcen oppdager nettverket, men når jeg trykker koble til og skriver inn koden kommer det bare en feilmelding; Windows kunne ikke koble til *****" Så prøvde jeg på laptopen og den fikk kobla til med en gang. Den stasjonære har D-Link DWA-160 Xtreme N Dual Band USB Adapter. Den hadde ikke noe problem med det forrige trådløse nettet.. Hva er galt?? Lenke til kommentar
maqern123 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Prøv og rs rutern bak,hold inne reset knappen i 15 sec. så prøver du og reconecte ? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Prøv og rs rutern bak,hold inne reset knappen i 15 sec. så prøver du og reconecte ? Har tenkt på det, men lurer allikevel hva det kan hjelpe for når jeg liksom får kobla til med laptopen.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Dessuten oppdager den jo nettet, men NEKTER å koble til. Klikker snart Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Wifi er slått på laptopen ? Evt sjekk hardware i Windows at det ikke er en feilmelding der. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Wifi er slått på laptopen ? Evt sjekk hardware i Windows at det ikke er en feilmelding der. hæ? Altså, alt ser normalt ut, den fikk faktisk kobla til et sekund, men så datt det ut igjen. Så prøvde jeg å koble til igjen og da fikk den kobla til-i 1 sekund før nettet datt ut. Nettet på laptopen er helt fint, skjønner ikke hva den stasjonære gnåler sånn for.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Gikk inn i innstillingene på selve D-linken og la til nettet manuelt der. At jeg ikke tenkte på det før.. latterlig at det skulle være nødvendig, men jaja.. har nett Takk for svar folkens anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå