Eriksendrul Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kjeder meg litt så tenkte og spille litt age of conan , men det skulle jeg vist ikke få lov til i kveld ,. prøver og kjøre spillet men får bare dette Failed to Initialize redering subsystem . Noen ide om hva jeg kan gjøre ? jeg har googla det og får ikke noe særlig ut av det , ser at det er mange som har problemer med det. har også endra ting i noen filer som vist skulle hjelpe men det gjorde det ikke Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Vandligvis rettes det ved å slette alle filene som heter noe med shader.cache, men hvis du har ett prehistorisk skjermkort er det ingenting å gjøre med det, selv om du fikk startet spillet hadde det lagget for mye til å spille det. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Vandligvis rettes det ved å slette alle filene som heter noe med shader.cache, men hvis du har ett prehistorisk skjermkort er det ingenting å gjøre med det, selv om du fikk startet spillet hadde det lagget for mye til å spille det. har et skjermkort som skal funke , for 3 år siden da spillet kom ut hadde jeg kort til 500 kr og det kjørte glatt så er ikke det probleme men skal prøve det du skreiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå