jarsto Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ekorn på besøk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Vakkert! Herlig positur, sylskarpt og fint i et godt komp. Nydelig bakgrunn er heller ingen ulempe. Likte dette. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Veldig hyggelig besøk du får, liker bildet og komposisjonen godt her, fint blura ut i bakgrunn. Flott! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Måtte bare klikke og kikke på dette bildet Så fin, herlig bilde av ekornet ja Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Synes du her har fått maks ut av motivet. Skarphet, farger og positur samt en bløt og fin bakgrunn gjør dette til et meget bra bilde. Lenke til kommentar
peme Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hei, da har jeg registert meg, fordi jeg ble så opptatt av bildet ditt! Kanskje ikke bare det da, men fotografering er givende. Her har du klart å fange en god positur. Flott gjengivelse i farger og pels! Det som jeg er litt spent på er om du klarer å manipulere grena ut av bildet på venstre side, fordi grena tangerer billedkanten. Men, så er det noe interessant her....visuelle virkemidler i form og gjentagelse i ett eller annet i lys og skygge/ form - titt på nesen til ekornen, la blikket gå til enden av pinnen til venstre....noe av samme formen? Reglene er vel slik for komposisjon at en skal tenke over hvordan linjer går ut av bildet og at det er en vekting i formatet. Jeg antar at det må være slik du har gjort, men det er alltid gøy å forske på. Fint å tegne denne karen! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nydelig bilde flott positur og ryddig med flott bakrunn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Et i det hele tatt godt ekornbilde dette! God 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg